LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

6 Nisan 2015 Pazartesi

BH Cosmetics 120 Color Palette 4th Edition

Selamlar güzellikler,
 
Bugün BH kozmetiğin beni benden alan far paletiyle sizlerleyim. Her genç kızın rüyası diyebileceğim bir palet. Çok şanslıyım ki Jimoda benimle iletişime geçip bu paleti bana hediye etti.



 
Hediye etmeselerdi de eminim alırdım çünkü tek palette 120 renk harika. İçinde pembeden mora, sarıdan maviye her renk mevcut. Özellikle benim gibi makyaj işini profesyonelce yapanların çok çok işine yarayacak bir palet.
 
 
Renklerin pigmentleri ve dağılımları oldukça başarılı fakat her zaman bazla kullanmayı tavsiye ediyorum. Baz sayesinde hem gerçek rekleri yansıtırsınız hem de makyajınızı uzun saatler gözlerinizde taşırsınız.
 
 
Şunu söylemeden geçemeyeceğim tozutan bir palet ama benim için bu bir sorun teşkil etmiyor. Bugün highend bir markanın farı da tozutabildiği için bu bir kalite göstergesi değil benim için.
 
 
Özgürce renklerle oynamak istediğimde elimin gittiği tek palet olan bu 120li far paletinin sitesinde farklı versiyonları da mevcut.
 
 
BH cosmetics far paletini Jimoda dan 86.90tl ye alabilirsiniz.
 
 


2 yorum:

Kokoş Hatun dedi ki...

Swatch da görseydik keşke birkaç tanesinden :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
http://yasamizi.blogspot.com.tr/2015/09/blogum-3-yasnda-ve-cekilis-zaman.html