LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

30 Mart 2015 Pazartesi

Rimmel London Kaş Kalemi

Selam kızlar,
 
 
Bugün size Rimmel London markasının kaş kalemini anlatacağım.
Bende ki rengi 004 Black Brown.
 



Kaşlarımı doldurmak makyaj yapayım ya da yapmayayım benim için vazgeçilmez bir rutin. Çünkü kaşlarım hem seyrek hem de ince. Bu nedenle kaşlarımı doldurmadığım zaman kendimi çok solgun hissediyorum. Ne demişler kaşla göz geri yanı söz :))
 
 
Benim kaş doldurma rutinim çoğunlukla farla olmuştur. Çünkü kaşlarım siyaha yakın olduğu için kızıllık barındırmayan kaş kalemi bulamıyordum. Koyu kahve diye aldığım kaç tane kalem kızıllık barındırdı anlatamam. Sonra bir gün blog okurken bu kalem çıktı karşıma. Tam aradığım koyu kahve. İçinde hiç kızıllık yok. Büyük bir sevinçle ilk Watsons ziyaretimde almıştım kendilerini.
 
 
Kaş kalemlerinde çok yumuşaklık benim hoşuma gitmiyor. Bence kaş kalemi biraz sert olmalı. Çünkü fazla yumuşak kalemler kaşı gereğinden fazla boyayabiliyor ve kontrol zorlaşıyor. Bu kalemin yumuşaklığı iyi , orta ayarda. Bu yüzden kullanımı çok rahat. Hem yumuşak kalemleri sık sık açmak gerektiği için çabuk bitiyor ama bu kalem öyle değil. Bir açmada 4-5 defa kaş boyayabiliyorsunuz. Kalıcılıkta mükemmel. Öyle yanlışlıkla kaşınıza falan dokununca dağılma da yapmıyor. İsterseniz üzerine şeffaf bir kaş sabitleyici kullanıp daha da kalıcı olmasını sağlayabilirsiniz.
 
Rimmel london kaş kalemin Watsonslardan 8-10 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.
 
 
Sevgiler....
 
 
 
İnstagram : @makyajasktir
 
 


Hiç yorum yok: