LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

25 Mart 2015 Çarşamba

Mac Pro Longwear Concealer NC25

Selam güzellikler,
 
Bugün sizlere yaklaşık bir yıl önce alıp kullanmaya başladığım Pro Longwear kapatıcımdan bahsedeceğim.


Bendeki rengi NC25.
 
 
Bu öyle bir kapatıcı ki seveni de çok sevmeyeni de. Herkesin cilt tipi ve kapatıcıdan beklentisi farklı olduğu için yorumlarda farklı oluyor tabi.
 
Benim çok mor göz altlarım yok ama kapatıcılarda tam örtücülük ararım. Bu kapatıcı da bu konuda oldukça başarılı. ama kuru göz altlarıyla hiç anlaşamıyor. Bu yüzden kuru bir göz altınız varsa makyajdan 15-20 dakika önce mutlaka nemlendirmelisiniz. Yoğun morluklarınız varsa öncesinde bir corrector uygulamak daha başarılı bir sonuç için gerekli. Ben kapatıcım ne olursa olsun üzerine transparan pudra uygulayıp matlaştırmayı sevdiğim için pudrasız kullanımda çizgilere doluyor mu bilemiyorum. Pudra kullanmayan arkadaşlar dolmadığını söylüyor.
 
En iyi uygulama için önce fırça veya süngerle iyice dağıtıp üzerinden parmaklarla geçmeyi öneriyorum ben.
 
Bu kapatıcıda sevmediğim tek nokta pompası. O kadar kullanışsız ki her seferinde gereksiz fazla ürün çıkıyor. Bu da boş yere ürün ziyanına neden oluyor. 
 
Ben yalnızca özel günlerde ve özel makyajlarda kullanmayı tercih ettiğim için bu kadar zamanda hala bitiremedim :))
 
Pro Longwear kapatıcıyı Mac mağazalarından ve Maconline mağzasından 68tl ye alabilirsiniz.
 
 
Sevgiler....
 
 
İnstagram: @makyajasktir 
 


Hiç yorum yok: