LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

16 Mart 2015 Pazartesi

H&M Kalem Rujlar

Selam canlar,
 
Bugün size H&M kalem rujlarından bahsetmek istiyorum. Benim elimde üç rengi var. Sanırım toplamda da 5-6 renk çeşidi var. Diğer renkler pek bana hitap etmediği için ben bu üç rengi tercih etmiştim.



Elimdekilerin biri mat diğer ikisi saten yapıda olanlardan.
 
Önce mat yapıda olandan bahsetmek istiyorum. Bende ki rengi 'Hot Lava Love'  İlk bakışta nar çiçeğine yakın bir kırmızı gibi dursa da dudakta harika bir bayrak kırmızısına dönüşüyor. Bu durum dudak renginize göre değişebilir. Mat olmasına rağmen sürüşü çok rahat. Tebeşirimsi bir yapısı yok ama verdiği matlık ve kalıcılık fevkalade. Her mat rujda olduğu gibi bu mat ruju da kullanmadan önce dudakları iyice nemlendirmiş olmak gerekiyor. Hatta bir dudak peelingi yaparsanız tadından yenmez :)
 
Koyu renk rujları kullanırken mutlaka dudak kalemi kullanan ben, bu ruj sayesine kalemsiz uygulamaya alıştım. Ucu oldukça küçük olduğu için hem kalem hem de ruj görevini yerine getiriyor.



 
 
 
 
 
Gelelim diğer iki rengimize.
 
Saten yapıdaki olanlar ise biri tam bir fuşya olan 'Honeysuckle'
 

 Kapağına bulaşanlar asla çıkmıyor :((


Diğeri ise bordoya yakın bir kırmızı olan 'Cerry Lips'




 
 
Bu rujlar yapısı itibariyle daha kaygan bir yapısı var. Sürerken çok rahat uyguluyorsunuz. Kalıcılık ise orta derecede. Kremsi olduğu için bir iki yalama da ya da bir şeyler içtikden sonra mutlaka tazelemek gerekiyor. Hafif silinmiş halleri bile dudakta oldukça hoş bir renk bırakıyor.Ben bazen özellikle uyguladığım ruju peçeteyle hafifletip doğal bir dudak rengiymiş gibi kullanmayı da çok seviyorum.
 
Fiyatı 9.90
Fiyat performans açısından değerlendirirsen 10 numara 5 yıldız :))
 
 
 


Elimde bir Chubby Stick olmadığı için onunla kıyaslayamıyorum ama verdiğim paraya göre performansları gayet başarılı.

Sevgiler...


İnstagram: @makyajasktir 


2 yorum:

yabanmersini dedi ki...

Elimdeki clinique chubby stick mükemmel bir renk vermese de verdiği kremsi yapıyı seviyorum fakat fiyat olarak değeceğini düşünmüyorum :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Bilgi için teşekkürler :)