LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

28 Şubat 2015 Cumartesi

Watsons Magic Lip Balm Sevdim mi Sevmedim mi?

Merhaba arkadaşlar
 
Bugün size katıldığım bir eventte hediye edilen Watsons Magic Lip Balm' dan bahsedeceğim.
 
 
 


 
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki hiç lip balm insanı değilimdir. Lise yıllarında sıkça kullandığım (makyaj yapamadığım için) Nivea Cherry lip balm hariç alıp kullandığımı söyleyemeyeceğim. Genelde nemli bir dudak yapım var. Belki bu yüzden belki de dudağımda bıraktığı mumsu kaygan his yüzünden pek kullanmadım.
 
 
 
 
Taa kiii bu lip balmı kullanana kadar. Bu lip balm benim aşkım oldu. Öncelikle benim için önemli olan kısmından bahsedeyim yapısı mükemmel. Asla kalın değil incecik bir yapısı var. Bu yüzden sürdüğünüz andan itibaren hiçbir ağırlık hissetmiyorsunuz. Kokusuna değinecek olursak çok hafif herkesin sevebileceği hiç rahatsız etmeyen bir kokusu var. Etkilerinden bahsedersek işini oldukça başarılı yapıyor. Dudakları uzun süre nemli tutuyor. Kendisi silinse de nemli his çok çabuk gitmiyor.
 
 
En önemli özelliğine gelecek olursak adından da anlaşılacağı gibi sihirli bir lip balm bu.
 
 
 
Kutusunu açtığınızda klasik şeffaf bir lip balm karşılıyor sizi. Ama dudağınıza sürdüğünüzde tıpkı ambalajındaki gibi tatlı mı tatlı bir pembeye dönüşüyor. İster esmer olun ister kumral ister sarışın. Bu pembe size çok yakışacak. Çoğu gün dudağıma bu lip balmdan başka bir şey sürmüyorum. Tek başına o kadar yeterli oluyor ki başka bir ruj kullanmaya ihtiyaç bile duymuyorum.
 
Kendileri bitireceğim ilk lip balm olmasından dolayı benden Oscar' ı kazanmıştır.
 
Hala denemediyseniz mutlaka bir şans vermelisiniz.
 
 
Sevgiler...
 
 
 
 
İnstagram: @makyajasktir
Youtube : Makyaj Aşktır

Hiç yorum yok: