LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

26 Şubat 2015 Perşembe

Avon ANEW Hydro-Advance Nemlendiriciler

Selam güzel insanlar
 
 
Bugün size yaklaşık iki aydır kullandığım Avon'un ANEW nemlendiricilerinden bahsedeceğim.
 
Bu kremleri Avon bana denemem için göndermişti. Bende mevcut nemlendiricim bitince hemen denemeye koyuldum.
 
Bu arada belirteyim benim cildim sonbahar-kış kuruya dönük normal cilt.
İlkbahar-Yaz ise yağlıya dönük normal.
 
 
İlk bahsetmek istediğim Deep Moisture Cream olanı. Yani derinlemesine nem veren krem.
 

 
 
Derinlemesine nem açıklamasını okuyunca çok yoğun ve yağlı bir his bırakacak krem bekliyordum. Ama sürünce öyle olmadığını anladım. Oldukça hafif ve çabuk emilen bir yapıda.
 
Klasik cam kavanozda. Klasik bir krem kokusu var.
Benim deneyimime göre yoğun bir nem vermedi. Çünkü böyle yoğun nem veren kremleri kullandığımda 24 saat nem etkili olanları gördüm. Yani günde bir defa kullanmak bile yeterli oluyordu. Ama bu kremi mutlaka günde iki kere uygulamam gerekti. Üzerinden saatler geçince cildin nemlendirilmeye ihtiyacı olduğunu hissediyorsunuz. Bu kremi tek başına ortalama 45 gün kullandım. İçinde hala var ve herhangi bir irritasyon yapmadı. Bitene kadar kullanacağım. 
 
 
Gelelim diğer kremimize. Moisture cream SPF15.

 
Adından da anlaşılacağı üzere daha günlük kullanıma uygun, içerisinde spf15 barındıran bir krem.
 
Bu kremi ilk kullandığımda şok oldum. Çünkü derin nem verdiğini iddia eden diğer kreme göre oldukça yağlı bir dokusu olan, sürdüğünüzde zor emilen, Emilene kadar ciltte beyaz bir tabaka bırakan ve ışıl ışıl gezmenize sebep olan (iyi anlamda değil oldukça kötü görünüyor) bir krem.
 
Ben ilk önce bu kremlerin kavanozları mı karışmış acaba demekten kendimi alamadım. Çünkü bu yapıdaki kremler genelde günlük olarak kullanılmaz ve gece kremi olarak satılır. Avon bu konuda ters köşe yapmış :)
 
Kremin etkileri hakkındaki düşünceme gelirsek, benim için tek kelimeyle BERBAT!
Evet yanlış okumadınız bu krem cildimi mahvetti.
 
Beni eskiden beri takip edenler bilir atopik dermatit bir cildim var. Yani cildim egzama çıkarmaya ve pullanmaya müsait. Zamanında kullandığım bakım kremleri sayesinde ben bu sorunumdan kurtulmuştum. Bu kremi kullanana kadar da (yaklaşık iki yıldır) bu sorunum tekrarlamamıştı.
Ama bu krem sayesinde egzamalarım ve pullanmalarım geri döndü.Yanında çıkan sivilcelerim de cabası. Bu kremle aynı dönemde kullanmaya başladığım bir kaç ürünüm daha vardı. İlk önce hangisinin buna sebep olduğunu anlayamadım. Anlayana kadar da 15 gün kullanmış oldum. Ne zaman ki bu kremi kullanmayı bıraktım o zaman egzamalarımda gerileme başladı.
 
Kavanozdan ne kadar kullandığımı görebilirsiniz. Kalan kremi el kremi olarak bile kullanmam. Benim için ancak ayak kremi olabilir.
 
Benim Avon Anew Nemlendiricileri hakkındaki yorumlarım bunlar.
 
Derin nem vereni bitireceğim. Tekrar alacağımı düşünmüyorum.
 
Umarım bilgi verici olmuştur.
 
Sevgiler...
 
 
İnstagram: @makyajasktir
Youtube: Makyaj Aşktır


1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende nemlendirici aldım çok kötü kokuyo paylaşımınız için teşekkürler bende aldım kokusu üzünden kullanmak istemiyorum.