LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

11 Temmuz 2014 Cuma

#mybkevent Makyaja Yeni Başlayan Kız 'n Blogger Toplantısı

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba!
 
Ne zamandır yazmaya çalışıp yazamadığım blogger etkinliği yazımla karşınızdayım.
 
7 Haziran'da sevgili Ezgi 'çiğim çok güzel ve özenle hazırlanmış bir buluşma organize etti.
 
Beni de davet ettiği için buradan tekrar çok teşekkür ediyorum.
 
Zaman , mekan , blogger arkadaşlarım ve hediyeler herşey harikaydı. Zaman nasıl geçti anlamadım. Bu buluşma sayesinde hem özlediğim arkadaşlarımı görmüş oldum, hem de yeni arkadaşlarla tanıştım.
 
Lafı fazla uzatmadan o gün bizimle olan firmalara geçmek istiyorum.
 

 
İlk firmamız Farmasi . Bu etkinlik sayesinde ilk defa deneyimleme şansım oldu. swachlarına baktım pigmentler müthiş! Ama favorim göz çevresi için BB krem oldu.
 
 
 
Diğer konuğumuz ise Faberlic oldu. Katalog üzerinden satış yapan bir firma. Firma yetkilisi Melisa hanım bizimle beraberdi. Bize ürünlerini anlattı ve hediyelerimizi set olarak kendi elleriyle hazırladı. Bana bir de nemlendirici gelmişti ama fotoğrafa koymayı unutmuşum :((
 
 
 
Uzun zamandır bloglarda okuyup merak ettiğim Ulric de Varens parfüme Ezgicim sayesinde kavuştum. Bana çıkan ismiyle de kokusuyla da beni cezbetti :))
 
 
 
 
Otacı temiz içeriğiyle yıllardır severek kullandığım bir marka. Bu etkinlikte de bizi yalnız bırakmadı :))
 
 
 
Her zaman denemek isteyip hiç fırsat bulamadığım Dermokil maske ve nemlendiricisiyle bizi mutlu etti :))
 
 
 
 
Yetkilisinin de bizimle olduğu yepyeni bir marka Splat . Çok yakında Migros' larda satışa sunulacak. Çok çeşitli ürün yelpazesi var. Bendeki beyazlatıcı etki yaratanı ve çocuk için olanı.
 
 
 
 
Bir diğer blogger dostu firma Watsons hediyeleriyle bizi çok mutlu etti. Aussie tek kelimeyle göz bebeğim oldu.
 
 
 
 
 
 
Uzun zamandır severek kullandığım HC Ovex saç bakım maskemi yedeklemem süper oldu!
 
 
 Çekilişle kazandığım The Premium Organics natural kakao yağı yaz aylarında tam da ihtiyacım olan şeydi.
 
 
 
 
Sadece Cosmo Home da satılacak olan yeni bir marka Procsin ! Allık favorim oldu :))
 
 
 
 
Dermoeczanem ve Recete.com bu güzel makyaj çantasını ve denemeyi merakla istediğim ürünleri göndermiş. En bi merak ettiğim Nuxe kuru yağlar oldu :))
 
 
 
 
 
Pastel kırılan maskaramın aynısından göndermiş çok sevindim. Bu nude ojeler yazın çok hoş olacaklar :))
 
 
 
 
Blogger dostu bir firma daha Cyrene ! Makyaj temizleme suyu çok merak ettiğim bir ürünüydü.
 
 
 
Bize takılarımızı seçme şansı veren takı firması Luviyan 'da bizimleyli. Yüzüğüme bayıldım!!!
 
 
 
Bu defter beni ne kadar mutlu etti anlatamam. İlk defa Hediyerengi.com sayesinde ismime özel bir defterim oldu :))
 
 
 
Dove harika bir sunumla bizi büyüledi. Bu saç bakım suları yaz aylarında çok işime yarayacak :))
 
 
 
 
Apolena bizlere tablet çantası göndermiş. Benim tabletim olmadığı için makyaj çantası olacak :))
 
 
 
 
İxora bu harika kofresiyle bizleri çok mutlu etti :))
 
 
 
Keçici peynirleri bana keçi peynirini sevdirdi. Müthiş lezzetli peynirleri hemen mideye indirdiğimiz için fotoğrafı Ezgiciğimden aldım :))
 
 
 
 
NazzCake bu muhteşem patayı bizler için hazırlamış :))
 
 
Cookiepoint bu güzel kurabiyeleri ismimize özel hazırlamış ve bizzat getirip kendisi hediye etti :))
 
 
 

 

 Ayrıca Dermorenda 'ya , Limonian 'a  ve Elite World Hotel 'e bizimle olduğu için çok teşekkür ediyorum.
 
Ezgiciğim çok emek vermiş, herşey gerçekten harikaydı :))







































Dove

4 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

Hepsi çok güzelmiş,iyi günlerde kullan

ceyda byjade dedi ki...

Ezgi gerçekten çok emek vermiş bu buluşma için azmine hayran kaldım.. bu arada çok özlettin kendini =/

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim canım :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Bende blogumu ve yazmayı ne kadar özledim anlatamam. Ama ne yazık ki bir süre böyle :-×