LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

16 Şubat 2014 Pazar

Makyaj Etkinliği #14 - Gelin Makyajı

Selamlar canlarım,
Eveeeettttt etkinliğimizin sonuna geldik :((
Bu etkinliğin bitmesine ne kadar üzülsem de , bana kazandırdıklarını düşünüp mutlu oluyorum.
Bu etkinlik sayesinde en başta dört tane dünya tatlısı insanla tanıştım, kendimi normal hayatta hiç denemeyeceğim makyajları yaparken buldum, yeni teknikler keşfettim.
Şimdiye kadar sizinle 13 makyaj paylaştım.
Bugün de 14. makyajımla yani son makyajımla karşınızdayım.
Kapanışı gelin makyajıyla yapmak benim için çok özel ve güzel oldu. 
Bundan 12 yıl önce evlenirken de gelin makyajımı ben yapmıştım. Bir bakıma eskiyi yad etmiş oldum.
Ben kış geliniydim (21 Aralık) bundan etkilenerek, kahve tonları kullanıp doğal bir makyaj yapmıştım.
Bugün ise biraz daha renklenmek istedim.
Bahar ve yaz gelinlerine uygun bir makyaj yaptığımı düşünüyorum.
Makyajımı yaparken bana yardımcı olan ürünler nelermiş bir bakalım?


The Balm ve Nyx'in pigmentleri oldukça parlak ve kalıcı. Ana renklerde özellikle onları tercih ettim. Gölgelendirmeler de ise yine the Balm' ım Rock Star paleti bana yardımcı oldu.

Bakalım makyajım nasıl olmuş?












Bu çekimde kullanmam için tacını, duvağını ve çiçeğini benimle paylaşan sevgili Sedacığıma çok teşekkür ediyorum. Onun desteği olmasaydı sonuç bu kadar içime sinmeyecekti :))

Sizler için yaptığım tüm makyajları içeren bir fotoğraf hazırladım.



Bu etkinliğimizin bitmesine üzülsem de yakın zamanda aramıza yeni ekip arkadaşları da alarak yeni bir makyaj etkinliğine başlayacağımız için de çok mutluyum :))

Bakalım arkadaşlarım bu hafta hangi makyajları hazırlamış?


Sevgiler...

27 yorum:

Ilknur Kaymaz dedi ki...

çok çok güzel bir makyaj olmuş ellerinize sağlık.

busesinem dedi ki...

makyajınız çok güzel olmuş,eyelinerda çok yakışıyor size.

mervelil dedi ki...

Gelin makyajın harika olmuş ya :) Bu arada yaşlı makyaj da cok basarılı etbrik ederim .

Ece Güçel dedi ki...

Bir gün evlenirsem bu makyajdan istiyorum Özlemciğim senden :) çok beğendim ellerine sağlık

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim canım :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkürler canım :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Sağol canım benim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Seve seve yaparım tatlım, beğendiğine sevindim :))

Didem Türker dedi ki...

Bayıldım çok güzel olmuşsun canım :) Harika bir gelin makyajı

Merve Çelik dedi ki...

Harika gülüşünle içimi ısıtıosun ablacım .Harika bir makyaj olmuş ! Gelin makyajımı sen yapsan yaaa :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkür ederim Didemcim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Ayy canım ne güzel bir yorum bu. İnşallah yaparım sen yeter ki iste :))

selin syln dedi ki...

bu ne güzellik dedim içimden :) harikasın canım benim:)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Ayyy canım benim güzel bakan güzel görür :))

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Böyle net makyajları o kadar çok seviyorum ki, zaten seninle boy ölçüşemeyiz ki biz:) Seni çok seviyorum bebişim, iyi ki tanıdım seni:**

Makyaj Aşktır dedi ki...

Hiiii o nasıl söz aşk olsun hiç öyle şey olur mu? Ben sizden bir sürü şey öğrendim. Ben de seni ne kadar çok seviyorum biliyorsun di mi?

ceyda byjade dedi ki...

Söyleyecek birşey bulamadım woow diyorum sadece =) Gelinler kuaförlere boş yere para kaptırmasın gelip sana yaptırsınlar valla =) Bu arada eşin seni bu şekilde gördü mü? Bi an panikleyip benimle evlenir misin falan demediyse iyi =) Maşallah sana tü tü tüü... =)

Belçim S. dedi ki...

çok beğendim şahane olmuş. tam bir gelin makyajı..

Makyaj Ürünlerim dedi ki...

Çok güzel olmuş, beyaza yakışan renk seçenekleri...

Makyaj Aşktır dedi ki...

Fıstık bu ne güzel bir yorum böyle çokkkk teşekkür ederim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkür ederim Belçim beğenmene sevindim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim canım :))

Gulsah Meral dedi ki...

Çok güzel olmuş cidden çok beğendim :)Ellerine sağlık. Başarılı buldum.

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gülşahcım :))

Nihal Baysal Koçer dedi ki...

selam
ben de bloğumda yapılan ilk çekilişe beklerim
sevgiler
http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr

pri madonna dedi ki...

http://dreamsbabexo.blogspot.com.tr/ lütfen takip edip destek olun teşekkürler

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Harika bir makyaj olmuşşşş :))Emeğine sağlık