LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

5 Şubat 2014 Çarşamba

Makyaj Etkinliği #13 Hayali Karakter Makyajı

Selam kızlar,
Etkinliğimiz bitiyor. Son iki makyajdayız artık.
Bana Hayali Karakter Makyajı ve Gelin Makyajı kaldı.
Bende bu hafta çekiliş yapmadan kendim belirlemek istedim. Çünkü kapanışı Gelin Makyajı ile yapmak istiyorum.
Bakalım makyajımı yaparken hangi malzemeleri kullanmışım?



Bu kadar az malzemeyle hangi makyajı yapmışım bakalım?


Cat Woman!!!








Ben kendimce kedi kadını bu şekilde yorumladım. Sonuç benim içime sindi. Çok basit gibi görünse de sadece gözlerimi çizip boyamak yarım saatimi aldı :))
Umarım sizler de beğenmişsinizdir.
Lütfen güzel yorumlarınızı esirgemeyin.

Bakalım diğer etkinlik arkadaşlarım hangi makyajları yapmış bu hafta?


Sevgiler...

9 yorum:

AsLı haN dedi ki...

ck tatli:)

Yar Bana Bir Eğlence dedi ki...

Çok çok başarılsın ! Canım çok sevimli olmuşsun :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Mersi :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkürler tatlım :))

Didem Türker dedi ki...

Çok tatlı olmuşsun :)

ceyda byjade dedi ki...

Çok seksi bir kedi gördüm sankii ;) Halloween partisine gitsem kesin bunu yapıp giderdim ^^

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim tatlım :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Beģenmene sevindim güzellik :))

Tek Aşk A* dedi ki...

Çok güzel olmuş! :) Ellerine sağlık.Yapılışı değilde o göz makyajının silinmesi beni düşündürdü. :)