LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

28 Ocak 2014 Salı

Yeni Tutkum Makyaj Televizyonu!

 
 
 
Merhaba canlar,
 
Uzun zamandır sıkı bir makyaj ve güzellik videoları izleme tutkunuyum.
 
İşim ve ilgi alanım gereği bu videolar sayesinde kendimi geliştirme fırsatı buluyorum.
 
Yabancı makeup gurularının yaptıklarını hayranlıkla izliyor fakat, sölediklerinden birşey
 
anlamadığım için öğrendiklerim yarım kalıyordu. Benim gibi yabancı dili iyi seviyede olmayanlar
 
için bu can sıkıcı durumu Makyajtelevizyonu.com ortadan kaldırdı.
 
 
 
Binlerce makyaj, saç bakımı, cilt bakımı ve tırnak bakımı videolarını Türkçe' ye çevirip bizler için yayınlıyor.
 
Hemde tüm videoları kategorilere ayırdığı için, aradığınız videoyu bulmak için çok zaman harcamanıza gerek de kalmıyor.
 
 


















Bunlar gibi her kategoride videolar bulabilirsiniz.
 
 
 
 
Sitedeki favorim tabi ki makyaj videoları ama tırnak videoları sayesinde de muhteşem nail art çalışmaları da yapabiliyorum.
 
 
 
Bu tarz videolar izlemeyi seviyorsanız Makyajtelevizyonu.com u ziyaret etmeye davet ediyorum.
 
 


1 yorum:

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler.
http://mommyslifetime.blogspot.com