LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

23 Ocak 2014 Perşembe

Tuğçenin Kaleminden İstanbul Blogger Buluşması

Merhabalar güzellikler,
Bugün size katıldığım ilk blogger toplantısından bahsedeceğim.
Sevgili Tuğçe beni toplantısına davet ettiğinde çok sevindim ve hemen kabul ettim. İyi ki de etmişim :))
Birbirinden güzel blogger arkadaşlarımla tanışmama vesile olan bu toplantıyı düzenlediği için sevgili Tuğçeciğime bir kere de buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. Kendisi çok güler yüzlü, sıcakkanlı ve misafirperverdi. 

(Fotoğraflar sevgili Ezgi'nin ve Tuğçe'nin blogundan alınmıştır)


Bu toplantıya katılmamın en güzel yanlarından biri de haftalardır makyaj etkinliği yaptığım arkadaşlarımla tanışma fırsatı bulmam oldu. 
Soldan sağa ; Ece,Selin,Ezgi,Meryem ve ben. (Etkinlik arkadaşlarımızdan Merve yoktu :(( Meryemcimde yarbanabireglence.blogspot.com blogunun sahibesi)


Etkinlik arkadaşlarımla bir kare :))
Rossman yetkilisi Melek hanım ve ben :))
Tuğçecim sağolsun bizim için çok çalışmış, bir sürü hediyelerle ağırladı bizi. 






Bu toplantı sayesinde yeni bloglar keşfetme, okuduğum blogların sahipleriyle tanışma ve çok güzel sohbetler etme şansı buldum. 

Bir sonra ki postum sponsorlarımızla ilgili olacak, onu da okumayı unutmayın.

Sevgiler...

2 yorum:

Yar Bana Bir Eğlence dedi ki...

Tanistigima cook memnun oldum. En kisa surede tekrar gorusmek uzere :)

Kozmetik_Delisi dedi ki...

Güzel bir etkinlik olmuş. İnşallah bir dahakine ben de davet edilirim de blogger dostlarla tanışma fırsatını yakalarım ;)