LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

22 Ocak 2014 Çarşamba

Sihirli Ruj!


Benim jenerasyondan olan takipcilerim bu ruju annelerinin makyaj çantasından hemen hatırlayacaklar.

Çünkü yıllar geçti, bu rujun ambalajı hala değişmedi :))



Ruj gördüğünüz gibi yeşil ama sürünce pembe oluyor.
Ve dudağınızdan saatlerce çıkmıyor :))
Küçük parfümerilerde hala satılıyor bazen görüyorum.
Ben gittigidiyordan kutuyla alıp arkadaşlarıma hediye etmiştim.
Renk benimle pek bütünleşmediği için ben pek kullanmıyorum.
Ama siz pembe tonlarını seviyorsanız bir şans verebilirsiniz.
Sevgiler...


2 yorum:

Minik Kuş Şule dedi ki...

Benim de Seksenler ve Doksanlar dizilerinde görünce ilgimi çekmişti ama biraz araştırınca içinde zararlı maddelerin bulunduğunu öğrenmiştim. Gerçi yine de dayanamayıp Hello Kity'den almıştım. Öyle duruyor :)))

Merve Çelik dedi ki...

Ben dudaklarımı nasıl yaşıyorsam artık buda dayanmıor bana . Öncelerden bir hevesle almıştım ama onsıra çok meşhurdu 😊