LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

8 Ocak 2014 Çarşamba

Oriflame Very Me Eyelinerlar

Merhabalar
Bir süre önce renkli eyelinerlara merak salmıştım ve o dönemde oriflameden bu eyelinerları almıştım.





Bu eyelinerlar clikit sistemi sayesinde tek ambalajda bir arada durabiliyorlar.
Siz istediğiniz iki ürünü seçip bu ambalajın iki tarafına takıyorsunuz. Bir taraf lip glossda olabiliyor.
Resimde de gördüğünüz üzere renkler oldukça opak ve sürerken uğraştırmıyor. Silmediğiniz sürece renginde solgunluk ya da dökülme de olmuyor. Fiyat alalı bayağı olduğu için hatırlamıyorum ama iki eyeliner ve birleştiriciye 15tl den fazla vermediğime eminim. Şiddetle tavsiye ederim :))

Geçmişte yaptığım bu göz makyajını da bu eyelinerla yapmıştım.
Sevgiler...

2 yorum:

Guzel E-zade dedi ki...

Wooow çok güzelmish, gerçekten iyi ki, görüp okudum, ben de oriflame aliyorum, ama very me serisi hiç dikkatimi çekmez, bu eyelinerlar da renk vermesine gùvenmiyordum ama guzel suruluyorsa ne ala, mavi rengi mutlaka alicam, yazda bol bol kullanirim INSALLAH

Makyaj Aşktır dedi ki...

Gerçekten çok başarılı kesinlikle tavsiye ederim