LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

5 Ocak 2014 Pazar

Makyaj Etkinliği - 60lar Makyajı

Selam canlar,
Her etkinlik günümüzde olduğu gibi bu sefer de Random'la yapacağım makyajı seçtim.

60lar denince (diğer adıyla twiggy makeup) akla neler geliyor?

-Derin bakışlar
-Yoğun eyeliner
-Koyu Gölgeler
-Bol bol takma kirpik
-Hafif ten makyajı
-Pembe dudaklar
-Abartılı saçlar

İlham kaynaklarıma bakacak olursak






Kullandığım malzemeler nelermiş bakalım?








Bende bu makyajı bu şekilde yorumladım :))
Saçlarımı da yapmak isterdim ama ne yazık ki hiç zamanım yoktu :((
















Bakalım diğer arkadaşlarım bu hafta neler yapmış?

10 yorum:

ece-gucel dedi ki...

Ben bunu denemek icin yapip batirmistim sen harika yapmissin!:)

ceyda byjade dedi ki...

Kolay gözüken ama aslında zor bie makyaj tebrik ederim bunu da başarm ışsın ellerine sağlık ;)

Merve Çelik dedi ki...

Bende bu makyajı becerememiştim .Seninki harika olmuş kii...

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkürler Ececim ♡

Makyaj Aşktır dedi ki...

♡♡♡

selin syln dedi ki...

Herzamanki gibi harika:)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Saol baby ♡♡♡

Makyaj Aşktır dedi ki...

Muckssss♡♡♡

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Koyduğun fotoğraflarla bire bir aynı olmuş, çok çok çok beğendiim:*

Makyaj Aşktır dedi ki...

Nerelerdesin kuzum? Bende Ezgi bu makyajı beğenmedi heralde diyodum. Beğenmene sevindim :))