LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

15 Ocak 2014 Çarşamba

Makyaj Etkinliği #12

Merhabalar,
Bu sefer ki etkinlik yine beni heyecanlandıranlardan bir tanesi oldu.
Çünkü daha önce hiç denemediğim bir makyaj tarzı çıktı şansıma :))
Normal zamanda yapmam olası olan makyajları yaptığımda bu kadar heyecanlanmıyorum doğrusu.
Bakalım bu hafta bana hangi makyaj çıkmış?



Evetttt! Gördüğünüz gibi bu hafta rocker oldum :))

Bu makyajda bana yardımcı olan malzemelerime bakalım.



Rock makyajı denince benim aklıma çok açık ten makyajı, çok koyu göz ve dudaklar geliyor.

Bende bu düşünceye istinaden yaptım makyajımı.

Bakalım nasıl olmuş???










İşte benim rock makyajını yorumlamam bu şekildeydi.
Bakalım gelecek sefere ne çıkacak bahtıma?
Sadece 2 tane makyajımız kaldı.
Üzülüyorum etkinliğin bitmesine :((
Belki yeni bir etkinlik başlatırız, belki aramıza yeni arkadaşlar da katılır :))

Bakalım diğer arkadaşlarıma hangi makyajlar çıkmış?

Sizi seviyorum :))

16 yorum:

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Ben çok fena Şebnem Ferah kokusu aldım bu makyajdan! Hatunum ne yapsan tam yapıyorsun mükemmel misin sen?

Guzel E-zade dedi ki...

her makyaja uyumlu çok hosh bi yüz sheklin var ve fondeten de güzel gitmish yuzune.keshke göz makyajinda kuyruk yapmasaydin.

pekbilmiş dedi ki...

Rock makyajı budur!! Hele o kuyruk nasıl güzel nasıl keskin olmuş öyle.. Ellerine sağlık :)

selin syln dedi ki...

Harika bayildim:)

Mor Hastası dedi ki...

Makyajı hakkıyla yapmışsınız çok beğendim..

Makyaj Aşktır dedi ki...

Oyy oy oy kuzuma bak nasıl da şımartıyor beni ♡

Makyaj Aşktır dedi ki...

Valla o kuyruk benim de hiç tarzım deģil ama rock makyajı olunca olmalı diye düşündüm :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Muckssss ♡♡♡

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim tatlım ♡♡

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çokkk teşekkür ederim ♡

pembe beyaz dedi ki...

Guzel E-zade isimli kişi.Bu nasıl Türkçe kullanmaktır Allah aşkına ?? Sheklin ne demek? Var mı böyle bir Türkçe sözcük!!Bu özenti beni sinir ediyor.Biraz özünüzü korumaya bakın!!

Mor Hastası dedi ki...

pembe beyaza katılıyorum ben sinir olmaktan öte böle yazanlardan nefret ediyorum ergen Türkçesi maalesef :))

Guzel E-zade dedi ki...

Sevgili Pembe beyaz ve mor hastasi, peki bu nasil bir sinirdir öyle, ben azeriyim türk kardeshlerime de sevgim saygim var, olabilir canim bazi sözleri yalnish kullana bilirim.kaldi ki, mor hastasi benim bir yazara ufak bir yalnis için nefret edecek kadar kinim yok çok sükür, ve bir çok blogger dogru dürüst iki kelimeyi yan yana getirip yazamiyor, gidip onlara da bir sinirle yorum birakin

Makyaj Aşktır dedi ki...

Kızlar lütfen birbirinizi kırmayın. Ben böyle durumlara çok üzülüyorum :((

Sevil Arslan dedi ki...

Merhaba etkinliklerinize bende katılmak isterim sizi instagramda @icimdeki_ kokosh adıyla takip ediyorum :)

Ezgi Özlale dedi ki...

Çok güzel olmuş bu etkinliğe nasıl katılım sağlanıyor :) eğlenceli gözüküyor denemek isterim