LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

1 Ocak 2014 Çarşamba

Elseve Extraordinary Oil (Mucize Yağ)

Selamlar
Uzun zamandır bloglarda okuyup meraktan çatladığım bu mucizevi yağa sonunda bende kavuştum.
Ben bu yağı saçlarımı kurutmadan önce iki pompa olarak ve saçıma şekil vermek istediğimde bir pompa olarak kullanıyorum.
İlk izlenimler olarak;
-Mükemmel bir kokusu var
-Saçlarımın uçlarını yumuşacık yaptı
Ama olumsuz yanı olarak bahsedersem saçlarımı çabuk yağlandırıyor ve biraz birbirine yapışmış bir görüntü veriyor.
Ben bu yağı nasıl  bitireceğim dersek?
Fön yada düzleştirici öncesi kullanarak hem saçımı ısıdan koruyacağım, hem de ısı işlemi sayesinde saçımdaki birbirine yapışmış görüntüsünden kurtulmuş olacağım :))
Tekrar alacağımı düşünmüyorum, yeni ürünler denemeyi seviyorum tavsiyelerinizi bekliyorum .
Sevgiler...



2 yorum:

Elif Bilge dedi ki...

ben çıktığından beri kullanıyorum, saç uçlarındaki kırılmayı engelleyen bir yağ, kesinlikle tavsiye ederim. saçların uzamasını da sağlıyor.

Makyaj Aşktır dedi ki...

Evet benimde uçlarıma iyi geldi ama uzatacak kadar kullanmadım daha :))