LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

3 Ocak 2014 Cuma

Ecotools Pudra Fırçası




Ben bu pudra fırçasına vuruldum!
Ecotools fırçalarını hem dağal (%100 Bambu) hem de uygun fiyatlı olduğu için çok seviyorum. Keşke daha çok çeşitli fırçalar üretseler biz de alsak.
Pudra fırçamın eskidiği şu günlerde denemek istediğim bu pudra fırçasını aldım. İyi ki de almışım :))
Kötü koku yok, kıllarda dökülme yok ve yumuşacık.
Pudramı doğal bir şekilde uygulamamda oldukça başarılı.
Pudra fırçası ihtiyacı olanlar ve benim gibi çok para vermek istemeyenler bu fırçayı mutlaka deneyin. Sevgiler...

4 yorum:

Kybele Renkleri dedi ki...

Ben de çok severek kullanıyorum aylardır harika bir fırça.

ceyda byjade dedi ki...

Benimde pudra fırçam eskidi bunu almayı düşünüyordum ama internetten fırça siparişi verince almaktan vazgeçtim eğer fırçalarım gelemezse mecbur alırım bunu. Güle güle kullan :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim canım :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Ecotoolsun fırçaları sevilmeyecek gibi değil keşke daha çok olsalar :))