LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

6 Ocak 2014 Pazartesi

Diadermine Hassas Yüz Yıkama Jeli

Merhabalar
Son dönemlerdeki favori yüz yıkama jelimle tanıştırayım sizleri :))
Ben yüzümü yıkamadan rahat edemeyenlerden olduğum için yüz yıkama jellerim hiç eksik olmaz.
Gratis ve Watsonsu gezdim ve yüz yıkama jellerinin içeriklerini okudum. En içime sinen bu oldu ve almaya karar verdim.
İyi ki almışım dedirten bir ürün oldu benim için.
Benim yüz yıkama jellerinde aradığım ilk özellik makyajımı iyi çıkarması beni uğraştırmamasıdır.
İkinci aradığım özellik ise yıkadıktan sonra yüzümü germemesidir.
Bu iki özellikte bu yıkama jelinde var ve bu durum beni çok mutlu etti.
Ayrıca kokusuda çok güzel. Böyle parfüm kokusu gibi değil de beyaz sabun kokusu gibi bir kokusu var.


Organik bir ürüne geçmediğim sürece bu yıkama jelinden vazgeçeceğimi hiç sanmıyorum. Benim gibi cildi çabuk kuruyanlara da tavsiye ediyorum.
Fiyatı: İndirimde 10tl ye almıştım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

jeli kullandıktan sonra nemlendirici krem kullanıyor musun?