LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

15 Ocak 2014 Çarşamba

Bugün Blogumun 1. Yaş Günü!!!


Heyooooooo!
Blogum 1 yaşında!!!!!
Bundan tam bir yıl önce akşam otururken birden ayaklandım 'blog yazacağım ben'dedim eşime.
Kalktım bilgisayarın başına geçtim bloggerı açtım başladım adımı düşünmeye.
Çok sürmedi buldum! dedim ve başladım yazmaya.
'Bu ne güzellik' benim en sevdiğim kelimelerden biridir.
Söyleyene keyif verir, söyletene ise mutluluk :))
O gün bu gündür beraberiz.
İyi ki de beraberiz.
Allah ömür verdikçe daha da uzun yıllar birlikte olacağız inşallah.
Blogumu ilk açtığımda beni en heyecanlandıran olay ilk izleyicim olmuştur. Sevgili Makyaj Fırçam blogunun güzeller güzeli sahibesi Merve blogumun ilk izleyicisi olmuştu. Bu yüzden ona hep ilk göz ağrım derim :))
Bugün ise 439 kişilik kocaman bir aile olduk.
Her geçen gün ailemizin büyümesi dileğiyle...
Beni takip ettiğiniz, gelişmeme katkıda bulunduğunuz için hepinize tek tek çok teşekkür ederim.
Sevgiler...



(Görsel Google'dan alınmıştır.)

8 yorum:

Guzel E-zade dedi ki...

Nice yillara ,nice basharili güze yillara:)

Minik Kuş Şule dedi ki...

Bol yazılı nice yıllara :)

seda karapoyraz dedi ki...

Nice yıllara :))

selin syln dedi ki...

Nice nice senelere ins:)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Amin inşallah çok teşekkür ederim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkürler :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

İnşallah bebeğim :))