LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

20 Ocak 2014 Pazartesi

Avon Glazwear Lipgloss

Merhabalar
Sizlere daha önce burada bahsettiğim lipglossun bir farklı versiyonuyla beraberiz bugün.
Bu glazwear serisinde önceki yazımdaki gibi sim içermeyen, az sim içeren bir de çok sim içeren üç çeşit gloss bulunuyor. Bu defa ben çok sim içereni almışım. (bilmeden)



Lila bir alt tona sahip bu yüzden tek başına kullanamıyorum. Aslında kullansamda rengi opak değil bu yüzden sadece verdiği parlaklığı görebiliyorsunuz. Ben çıplak dudak yerine ruj üzerine uygulamayı seviyorum.
Yapı olarak diğeri gibi yapışkanlık yok ve kalıcılığı da oldukça iyi. Pırıltılar uzun süre dudağınızdan gitmiyor.


1 yorum:

Merve Çelik dedi ki...

Bende de var ama eski tasarımlu olanlarından. Önceden olsa deli gibi lipgloss kullanırdım zamanla zevklerde değişiyor işte :)