LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

9 Aralık 2013 Pazartesi

The Balm Overshadow Work is Owerrated

Şu Balm ürünlerine numara verse ne olur yaw?
Okuması dert , yazması dert :))
Yine bir Balm pigmenti ile karşınızdayım efendim!




o kadar tatlı, o kadar uçuk, o kadar parlak bir pembe ki hemen gönlümü fethetti :))


Pigment kullanmayı sevenlerin koleksiyonlarına mutlaka katmaları gereken bir renk olduğunu düşünüyorum.
Sadece göz pınarı aydınlatmasında da çok güzel bir görünüm elde edebilirsiniz.
Sevgiler...

4 yorum:

didem simsek dedi ki...

yoğun bir toz fara benziyor the balm dünyasına bir an önce adım atmam gerektiğini hissettim postunuzu görünce=))

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Rengi cok hos cok tatli gercekteennn :)

ceyda byjade dedi ki...

Bu rengi bende çok beğenmiştim almaya niyetlenmiştim ama ellerinde yoktu sonrada almaktan vazgeçmiştim tekrar görünce aşkım kabardı :)

Kybele Renkleri dedi ki...

Aynısından bende de var. Çok seviyorum. Minik kavanozu bile sevme nedenlerimden :))