LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

20 Aralık 2013 Cuma

The Balm Overshadow Pigment

Elimdeki son Balm pigment farımla karşınızdayım efendim :))
You're rich , I'm single
Allah'ım isime bakın :))
Kutusunda sarışın hatun olsa da doğru kombinlendikten sonra herkesin rahatlıkla kullanabileceği bir renk bence.



Bu rengi size nasıl tarif edeceğimi bilemedim valla :))
Işığa göre değişen, diğer farlarda olduğu gibi yoğun renk veren, mutlaka bazla kullanılması gereken bir renk.
Kahve alt tonlu viole doğru bir tabir olabilir sanırım.
Parlaklığını ben net fotoğraflayamamışım ama Balm standına uğrarsanız mutlaka deneyin görün derim ben.
Sevgiler...

1 yorum:

Necla Solen dedi ki...

Merhaba,
Blogunu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
www.neclasolen.com