LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

18 Aralık 2013 Çarşamba

Rival de Loop Lip Gloss no:20

Nude gloss arayanlar buraya!



Bu tonlarda ve bu parlaklıkta nude gloss bulmak oldukça zor.
Rival de Loop harika bir iş çıkarmış. Ben nude rujları sevsemde ölü gibi duran dudakları sevmiyorum. Nude rujun üzerine farklı tonda bir gloss uygularsanız da nude görüntü kayboluyor.
İşte bu evrede bu gloss imdadımıza yetişiyor.
Alalı bayağı oldu fiyatını hatırlamıyorum lakin uygun fiyatlı olduğuna eminim. Çünkü Rival de Loop zaten pahalı bir marka değil. 
Rossman' larda bulabilirsiniz.
Sevgiler...

4 yorum:

ceyda byjade dedi ki...

woow :) bu renk senin o güzel dudaklarında harika durur eminim yani:) güle güle kullan canım ;)

Büşra GENÇ dedi ki...

Gerçekten cok hosmus bi bakmak lazım :)
blogu takibe alıyorum bende mutlaka bloguma beklerim sevgiler:)
busragenc.blogspot.com

Makyaj Aşktır dedi ki...

Waovvvv yorum süper çok teşekkür ederim ♡♡♡

Makyaj Aşktır dedi ki...

Nude seviyorsan mutlaka dene gerçekten çok güzel. Takibe aldım :))