LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

4 Aralık 2013 Çarşamba

Maybelline Gel Eyeliner Black Pink Diamonds

sevdim mi sevmedim mi tam olarak karar veremediğim bir eyelinerla karşınızdayım bugün.
Maybelline gel eyelinerlar bir çoğumuzun sevgisini kazandı. Özellikle siyah rengi jel eyeliner sevenlerin gözdesi oldu.
Ama bu black pink rengi bende aynı etkiyi yaratmadı.
Kabında çok şirin ve albenili  duruyor.


Ama swachlarına bakarsak ne demek istediğimi anlarsınız.
İkinci fotoğrafda mukayese etmeniz için siyahı da yanına sürdüm.



Siyah ya da kahverengi eyeliner kullanmaya alışkın olanları tatmin edeceğini düşünmüyorum. İçindeki ışıltılar gözde hiç belli olmuyor. Ayrıca bu kadar renk vermeside üzerinden üç dört defa geçince oluyor.
Muhtemelen ben far bazı gibi kullanıp bitireceğim.
Sevgiler...

2 yorum:

Sedef Erhan dedi ki...

Bu seriyi merak ediyordum, almadığıma pişman değilim şuan =)

sevgilerle

Makyaj Aşktır dedi ki...

İşine yaramasına sevindim canım :))