LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

5 Aralık 2013 Perşembe

Makyaj Etkinliği - Ünlü Erkek Makyajı



Yehhuu!
Sonunda!
Hayatımda (doğal olarak) hiç bir erkeğe benzetmeye çalışmadım kendimi. Bu yüzden bu postu hazırlayacağım günü düşününce bile heyecanlanıyordum. Sonuç ne olur diye en merak ettiğim makyaj :))
Uzuuun uzun düşündüm kimi yapsam diye?
Saçlarım uzun olduğu için ya şapka kullanacaktım ya da uzun saçlı birisinin makyajını yapacaktım.
Çok zor da olsa uzun saçlı birini tiplemeye karar verdim :))
Aklıma gelen isimler arasında rahmetli Barış Akarsu, Barış Manço ve Jonny Deep'in canlandırdığı Jack Sparrow vardı.
Bakalım ben kime karar vermişim?










Sevgili Karayip Korsanı Kaptan Jack Sparrow!

Öncelikle şunu belirtmeliyim iyi ki kız olarak dünyaya gelmişim. Erkek olsam baya tipsiz bir erkek olacakmışım :)) Jonny Deep ile aşık atmam mümkün değil ama kendimce benzetmeye çalıştım. Evdeki malzemeyle ancak bu kadar oldu :(( Gündüz uygun olmadığım için makyajı akşam yapmak zorunda kaldım bu yüzden fotoğraflar çok da istediğim gibi olamadı. 
Ama akşam yapmam çocuklarıma yaradı. Bayağ bi eğlendiler beni görünce. Oğlum tam bir Jack Sparrow hayranı olduğu için en çok da onun hoşuna gitti bu durum.

Şimdi geçelim fotoğraflara ! Ama söz verin gülmek yok :D








 Şşşşssssttt noluyo bakiiim hani gülmek yoktu :)
 Jonny Deep' in havası, karizması, yakışıklılığı bende yok tabi :)







Pek fazla bir malzeme kullanmadığım için malzemeleri fotoğraflamadım. İki ton fondoten , pudra, kahverengi ve siyah göz kalemi ile işlem tamam. Üzerimdeki gömlek eşimin :)) Kolyeler kızımın :)) Kafamdaki yazma da çeyizden :))
Ayy lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın gerçekten ne düşündüğünüzü çok merak ediyorum.
Acaba arkadaşlarım neler yaptı bu hafta haydi onların makyajlarına da bakalım :))

32 yorum:

selin syln dedi ki...

Vay anasini diyorum:D harika olmus ya cok gzl :):)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Ayyyy canım çok teşekkür ederim :))

Ezgi Erdoğan dedi ki...

BAYIDLIM! ÇOK GÜZEL! HİÇ BİR FARK YOK! Mükemmel olmuşsun canım, ağzım açık kaldı!

Hayattan Payetler dedi ki...

Ciddi emek var ama harika :)

Esra Ebru Bolat dedi ki...

Fevkaladeeeee.. Güldüm eğlendim beğendim. Tebrikler.

pekbilmiş dedi ki...

cidden çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Akşam ev ışığında fotoğraflar çok iyi çıkmadı. Ama beğenmene çok sevindim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Valla bende çok güldüm :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim güzellik :))

7-24makyaj dedi ki...

ya bayıldım bence gerçekten çok başarılı olmuş:)

undenied dedi ki...

Süpersin:)

BeautyBoop dedi ki...

Cesaretinden ötürü öncelikle tebrik ederim :) Ellerine emeğine sağlık harika olmuşsun ;)

ece-gucel dedi ki...

Tek kelimeyle harika olmuş Özlem başka diyecek hiç birşey bulamıyorum :)

Makyaj Dünyam dedi ki...

Bayıldım yaa gerçekten çok güzel olmuş :)) evet itiraf ediyorum çokta güldümmm :))) çok keyifliydi tebrikler.. Benimde katılasım geldi böyle bir etkinliğe :))
Sevgiler..

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

bence de harika olmuş tebrikler

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim Ayselciğim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Mucksssss :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok tipsiz oldum ama yaa :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim fıstık :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Aaaaa gülmek yok dedim ama :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim Belginciğim :))

derya kösa dedi ki...

süper olmuş

Guzel E-zade dedi ki...

alemsin.emegine saglik:)

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Canım bence gayet guzel olmuş. Ellerine saglık :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim Derya :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkür ederim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Beğenmene sevindim :))

EGLOG dedi ki...

Süpperrrr, Tebrik ederim gerçekten çok başarılı ve profesyonel;)

buket atan dedi ki...

emeğine sağlık gerçekten çok başarılı :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Canım çok teşekkürler ♡

Makyaj Aşktır dedi ki...

Beğenmene sevindim Buketcim :))