LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

15 Aralık 2013 Pazar

Makyaj Etkinliği - Geleceğin Makyajı

Merhabalar
Günler ne kadar çabuk geçiyor yahu!
Yine yeni yeniden etkinlik günümüzdeyiz :))
Bakalım listemde hangi makyajlar kalmış?


Random'a sorduk hangisini yapalım dedik?
İşte bunu seçti


Geleceğin Makyajı!

Yine beni aldı bir telaş öyle mi yapsam böyle mi yapsam diye

Sonunda kararımı verdim.

Pek fazla bir malzeme kullanmadım 


Sadece bu palet işimi gördü. Tabi farklı farklı boyutlarda fırçalar kullandım ama fırçaları fotoğraflamadım.

Ben kendi geleceğimin makyajını yaptım :)) ya da yapmaya çalıştım diyelim.
Çünkü bu ilk yaşlandırma denememdi.
Hatalarım var, eksiklerim var ama sonuç bizi ailece çok güldürdü.
Şunu belirteyim ki gençleştirmek çok daha kolay :))
Bu makyaj tam 50 dakikamı aldı.
Şimdi sizi  fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.
Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.












Veeeee süprizzzzz!
Babannemi ziyaret ettim :))
Arkamdaki Sürahi Nine'de kızım :))
Dedim ya biz ailece çok eğlendik :))


Bakalım arkadaşlarıma hangi makyajlar çıkmış?

35 yorum:

selin syln dedi ki...

Ya sabah sabah ne guldum harikasin:) gelecegin makyaji diyince aklima hic bu gelmezdi uzay cagi fln dusinuyodum ama cok yaraticisin bayildm :):)

yabanmersini dedi ki...

gelecek değince teknolojik ca yada uzay cagı diye farklı birşey düşünmüştüm ama çok çok güzel yapmışısn emeğine sağlık ! =)

burgundy dedi ki...

ahahah :D aynen ben de selin gibi uzay cagı bekliyordum. çok zekice gerçekten. bayıldım :D

Makyaj Aşktır dedi ki...

Sabah neşesi oldum desene :)) çok sevindim beğenmene. Muckssss ♡

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Ne güzel bir yorum çok teşekkür ederim :))

Guzel E-zade dedi ki...

O güzelligine nasil kiydin :)ama ciddi anlamda çok basharili bir ish çikarmissin.Emegine saglik.Babaanne çok tatli.ALLAH uzun omürler versin.

Makyaj Aşktır dedi ki...

Muckssss! Teşekkür ederim :))

Merve Çelik dedi ki...

Benimde aklıma hiç bu gelmemişti :) Çok yaratıcı ve tam anlamıyla yaşlandırma tekniğini harika uygulamışsın .Tebrik ederim .

Makyaj Aşktır dedi ki...

İlk defa yaptığım için biraz acemice oldu :)) beğenmene sevindim tatlım :))

ece-gucel dedi ki...

Sabah sabah çok güldüm ya :D hiç beklemiyodum eline sağlık

Gözde YA dedi ki...

Ayy bayıldım :') bende uzay çağı falan düşüneceğim metalik bir makyaj bekliyordum ki bu çok daha güzel olmuş :') ve çok başarılı buldum plastik makyaj gibi durmuş

Makyaj Aşktır dedi ki...

Nasıl şaşırttım ama hepinizi :)) beğenmene sevindim ♡

Makyaj Aşktır dedi ki...

Muckssss ♡♡♡

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Eveeet herkes gibi ben de "Geleceğin Makyajı" konseptini listeye koyarken uzay çağı ve benzeri şeyler düşünmüştüm. Hatta Instagram'da gezerken acaba hangi makyaj çıktı dedim buraya bakmadan önce:) O kadar başarılı olmuş ki, bence bu fotoğrafı sakla, yaşlandığında tıpa tıp aynısı olacakmışsın gibi bir hissiyat uyandırdı bende. Ellerine emeğine sağlık, çok çok güzel <3

ceyda byjade dedi ki...

Bayıldıım harika olmuşsun :) Ellerine sağlık çok başarılı olmuş bence ^,^

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

inanılmaz güzel olmuş, çok başarılı tebrikler

Yasemin Yiğit dedi ki...

İnanmıyorum çok başarılı :)

tugba ruzgar dedi ki...

Wuhuuu inanılmaz başarılı

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

İnanılmaz yaratıcı olmus. Bende uzay cagı makyajı bekliyordum. Bu makyajında ayrıca cok guzel olmus :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Canım güzel yorumun için çoooookk teşekkür ederim. Bende listeyi ilk gördüğümde öyle algılamıştım. Ama sıra yapmaya gelince birden aklıma bu geldi :)) beğenmene çok sevindim. Daha iyi olabilirdi ama eldeki malzemeyle ancak bu kadar oldu. Öpüyorum çok çok 😆

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim 😆😆😆

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkür ederim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Şaşırtmaca yaptım :))

Makyaj ve Alışveriş dedi ki...

Bayıldım süper olmuş :)))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim canım :))

Makyaj Ürünlerim dedi ki...

Çok başarılı...

emir kokusu dedi ki...

sizi yeni takip etmeye başladım blogunuzu çok beğendim. yaptıgınız makyaj çok hoşuma giti ve çok güldüm :) teşekkür ederim.

meral ünal dedi ki...

önce fikri çok beğendim geleceğin makyajı deyince insanın aklına pembe kirpikler gümüş dudaklar falan geliyor bu çok daha gerçekçi olmuş :)
ve ve inanılmaz başarılı o paleti göstermesen ben çizgilerde kabartı falan var sanıcam :)) çok başarılı çok ellerine sağlık :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Thanks güzellik :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çoooookk Teşekkürler :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Böyle güzel yorumlar okuyunca nasıl motive oluyorum anlatamam :)) cok teşekkür ederim ♡♡♡

Adsız dedi ki...

Hakikaten çok güzel olmuş yaaa, şöyle 40 lı yaşlarda olgun bir bayan görünümü olmuşş :)) Hele sürahi nineye bayıldım :D