LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

25 Aralık 2013 Çarşamba

Makyaj Etkinliği - 90'lar Makyajı

Selam güzellikler
Yeni bir etkinlik gününde beraberiz.
Bu sefer ben unutkanlığımın azizliğine uğradım o yüzden postum bu saatte sizlerle buluşuyor :((
Neyse geç olsun, güç olmasın diyerek
geçelim makyajımıza.
Başlıktanda anlaşılacağı üzere bu hafta randomcum bana 90'lar makyajını seçti :))






90'lar denilince benim aklıma gelenler;
Mat bir cilt
Kahverengi ve nude tonlarda makyaj
Kalın eyelinerlar
Göz içine çekilmiş kalemler
Kalın ve koyu renkte çerçevelenmiş dudaklar
ve 
Vazgeçilmez aksesuar taçlar geliyor :))

Bu makyajda benim ilham kaynağım Gülben Ergen oldu :)

Kullandığım malzemeler bakacak olursak


Benim 90'lar makyajını yorumlamam ise bu şekilde oldu. Umarım beğenirsiniz :))




Arkadaşlarımın makyajlarına da bakmayı unutmayın :))


Selincim rahatsız olduğu için bu hafta yapamadı :((

Sevgiler....

İnstagram/makyajaşktir
Facebook/ Makyaj Aşktır

2 yorum:

meral ünal dedi ki...

zaten çok güzelsin pırıl pırıl olmuşsun :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim ne guzel bir yorum bu böyle :))