LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

25 Aralık 2013 Çarşamba

Magıc Escape Concealer Palette

Merhabalar,
Bugün sizlere bir süre önce aldığım kapatıcı paletinden bahsetmek istiyorum.
Bu paleti ilk defa SebiBebi'nin videosunda görmüştüm. Gittigidiyordan aldığını söylemişti bende baktım satışda var sipariş ettim.




İlk sıradaki yukarıdan aşağı gördüğünüz renkler renk nötrlemek için kullanılıyor. İlk sıradaki far bazı da olabilir ışıltılı bir beyaz çünkü.
Diğer sıralarda gördüğünüz açık renk kapatıcılar çoğunlukla pembe alt tonlu. Bu yüzden benim göz altına kullanmam pek mümkün değil. Ama koyu olan kapatıcılar yüz kontürlemek adına çok başarılı.
Yapıları oldukça yoğun ve kuru. Bu yüzden altına iyi bir nemlendirici kullanılmalı ve azar azar yedirerek uygulanmalı.
Fiyatı 24.90
Aldığım satıcının linkini de ekliyorum

Sevgiler...


İnstagram/makyajasktir

1 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

Ilk kez gordum kuru yapılı olmasaydi keşke:((