LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

2 Aralık 2013 Pazartesi

Estee Lauder Signature Ruj 35

Selamlar canlar
Bir high end konuğumuz var bugün :))
Estee markasının en sevdiğim serilerinden birine, signature serisine ait olan rujumla karşınızdayım.




Ambalajıyla, yapısıyla ve dudağıma verdiği nem ile benden tam not almış bir ruj olur kendileri. Bendeki rengi 35 rich red.
Fotoğrafta turuncu alt tonlu gibi çıkmış ama aslında tam bir kan kırmızısı.
Kalıcılığı ve pigmentasyonu herkesi memnun edecektir diye düşünüyorum.
O kadar dudak yalamama rağmen silinip gitmiyor, dudak çizgilerime dolmuyor.
fiyatı 70tl hatırlıyorum.
Sevgiler...

2 yorum:

audrey dedi ki...

bu signature serisimiydi ben de adını arıyorum bunun..bende de var bir tane de bulamamıştım..

Makyaj Aşktır dedi ki...

Evet tatlım signature diye biliyorum ben :))