LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

6 Aralık 2013 Cuma

Avon Ultra Glazewear Raspberry

Sevgili Avon,
Makyaj serini yenilediğin için sana çok çok teşekkür ediyorum.
Lakin ben eskiden makyaj ürünlerinden hiç memnun değildim.
Ama denediğim bu lipgossla ne değişiklikler yaptığını çok iyi anladım.
İlk fırsatta farlarını da denemek istiyorum.
Çünkü eskiden en nefret ettiğim ürün grubu farlarıydı.
Bu tatlı mı tatlı lipglossu anlatacağım size bugün.




Lütfen bu glossu bildiğiniz diğer glosslarla karıştırmayın çünkü kendisi gördüğünüz rengi tam olarak dudağınıza da veriyor ve asla yapışkanlık yok.
Genelde glosslar şeffaf renk verirler ve rahatsız ederler.
Avon bu seri ile harikalar yaratmış.
İlk fırsatta diğer renklerinden de alacağım.
Şiddetle herkese tavsiye ediyorum :))
Sevgiler...

1 yorum:

Sedef Erhan dedi ki...

Yapış yapış olmayan lipgloss ları çok seviyorum, renk harika :)

banada beklerim, sevgilerle