LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

13 Aralık 2013 Cuma

Apocalips 401 Aurora

Elimdeki son Apocalips rujumla beraberiz bugün.
Renk skalası çok geniş olmadığı için ben sadece dört rengini aldım bu rujların.
Koku sorunu hepsinde aynı. Böyle tarif edilemez enteresan bir kokusu var bu rujların.
Ama kalıcılık konusunda hepsinden çok memnunum.



Bu renk pigmentosyonda çok başarılı bu yüzden eğer gündüz kullanacaksam sadece tek dudağıma sürüp yediriyorum. Ama gece kullanacaksam Allah ne verdiyse sürüp çıkıyorum :))
Renk çok enteresan lens taktığımda ayrı bir hava veriyor, kendi gözlerimle ayrı bir hava.
Bu renge koyu yavruağzı diyebiliriz bence :))
Çok koyu esmerlere yakışacağını düşünmüyorum.
Hala denemediyseniz bu renge bir bakmanızı öneririm.
Sevgiler...

Hiç yorum yok: