LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

28 Kasım 2013 Perşembe

The Balm Overshadow Pigment Far You Buy I'll Fly

En sevdiğim ürün grubu pigment grubu.
Pigment yapıdaki ürünlere ayrı bir ilgim var.
Severek kullandığım bir farımı anlatacağım size.



Balm'ın ürünlerinin bir çoğuna zaten hayranım. Uygun fiyata kaliteli ürün satan ender markalardan biri.

Müthiş bir pırıltı ve renk veren harika bir bakır rengi.
Her cilt tonunun rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.
Ben uygulamadan önce altına mutlaka baz uyguluyorum ve sizede öyle tavsiye ediyorum.
Elimde rengi çok iyi gösteremedim ama çok yakında bu farla bir video çekeceğim orada rahat rahat görürsünüz.
Sevgiler...

4 yorum:

didem simsek dedi ki...

güzel ürüne benziyor post için teşekkürler. balm bi sonraki indirim icin aklımd=)

ceyda byjade dedi ki...

Çok güzel bir renk güle güle kullan :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Benimde her indirimde sadece Balm aklımda ama ilk günden ürunler talan ediliyor :((

Makyaj Aşktır dedi ki...

Sana da çok yakışacağına eminim teşekkür ederim :))