LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

27 Kasım 2013 Çarşamba

Nyx HD Studio Grinding Blush 06 and 08

Merhaba,
Yine bir süredir bloguma ürün incelemesi giremiyorum kusura bakmayın.
Hazır fırsat bulmuşken hemen yazısını yazmak istediğim allıklarımı aldım ellime.
Nyx markasını çok severim ve bazı ürünleri elimde var. Sırası geldikçe tek tek hepsini paylaşıyorum sizlerle.
Bugün ki konuğum ise Nyx HD mineral allığı.
Bu allıkların en sevdiğim yani talc ve paraben içermemesi.
Fiyatına göre renk ve kalıcılık açısından da oldukça memnun edici.



Ne kadar uğraştıysam da bu 08 numaranın tam rengini fotoğraflamayı başaramadım. Fotoğrafta turuncu gibi çıkıyor ama tamamiyle pembe ve altın ışıltılı yanar dönerli bir renk.
Swachda çok başarılı değil ama



Gündüz kullanımında dikkatli davranmak gerek. Lakin gece rahat rahat uygulayabilirsiniz.

Diğer rengim ise 06 terra cotta




Allah'a şükür bunu tam renk fotoğraflayabildim. Bu renk de diğeri gibi ışıltı içeriyor ve yanağınızda da çok güzel bir ışıltı veriyor.
Yine gündüz kullanımında cimri, gece kullanımında bonkor olmakta fayda var. Çünkü ürünler çok pigmentli. Fırçaya azıcık almak yeterli oluyor.


Ürünü döndürerek istediğiniz kadar çıkarmanız kullanım açısından israfı gereksiz döküntüleri önlüyor. Ben iki renktende çok memnunum. İlk fırsatta başka renklerini de almayı planlıyorum. Ben Cherryculture'den almıştım ve ABD'de bulunan bir yakınıma postalatmıştım. Şu an Douglas'larda var mı bilmiyorum.
Diğer renklerine bakmak için bu linki kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok: