LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

25 Kasım 2013 Pazartesi

Makyaj Etkinliği

Yine bir etkinlik gününde beraberiz canlar.
Randomla bu haftaki makyajımı seçtim.

Bakalım bana ne çıkmış?

Uzakdoğu Makyajı :))
Yaparken en eğlendiğim makyaj bu oldu. 
Kullandığım malzemelere bakalım.

Uzakdoğu denince benim aklıma hemen geyşalar geldi.
Eldeki malzemeyle de bu kadar oldu :((
Ben yaparken çok eğlendim umarım sizde fotoğraflara bakarken eğlenirsiniz.
Konaçiva :))



Pudradan saçlarımda beyazlaşmış :))








Kimonom ve saçımda kırmızı çiçekli aksesuarlarım olsa çok daha güzel olacaktı :))
Bakalım arkadaşlarım neler yapmış?

7 yorum:

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Anaaam tam düşündüğüm gibi olmuşsun, ilk görünce dedim bu hatunum kırmızı gidecek, yahu bu kadar yetenek olur! Bayıldım resmen çok güzel olmuşsunn:)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Ezgicim böyle bir etkinlik başlattığın için tekrar teşekkür ederim :))

Merve Çelik dedi ki...

Ben uzak doğu makyajı yaptığımda bu makyaj hiç aklıma gelmemişti.Çok güzel olmuuşşş !Lenslerin olmadan da çok güzelsin :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim baby :))

ceyda byjade dedi ki...

Çok güzel olmuş ama senin o dolgun dudaklar maşallah küçültsende ben burdayım diyor :) tü tü tüüü nazar değmesin :)

selin syln dedi ki...

Waaooowww harika olmus:) bakalm ben nasil yapicam:)

Mor Hastası dedi ki...

uzakdoğu makyajı denince benimde aklıma gelen geyşalardı ama önceden haberim olmadı için merveye söyleyememiştim sizin aklınıza gelmiş çok hoş :))