LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

15 Kasım 2013 Cuma

Makyaj Etkinliği -

Merhabalaaaaaaaarrr!!!
Bu aralar yine çok yoğunum bu etkinlik de olmasa arayı açacağız canlar. Bu hafta ki etkinlik de bakalım bana ne çıkmış?
 Hemen bakalım 6 numarada ne varmış?


Eveeet gördüğünüz gibi bu hafta bana 'Gece Makyajı' çıktı.

Yapmaya alışkın olduğum ve yapmaktan çok zevk aldığım makyajdır 'Gece Makyajı'.

Neler kullandığıma gelecek olursak fotoğraf çekmeyi unuttuğum için yazacağım.

-Mac Studio Fix Fondoten
-Mac Pro Longwear Concealer
-Essence I Love Stage Far Bazı
-Göz pınarımda The Balm Shady Lady paletten Jet-Setting Jennifer
-Orta kısımda Mac Steamy Frost
-Kuyruk kısmında Shady Lady Jealous Jordana
-Crease bölgesinde Shady Lady Shameless Shana
- Kuyruk gölgesinde Shady Lady Caught in the act courtney 
-Alt kirpik diplerinde Shady Lady Jealous Jordana
-Kaş altımda mat bej
-Kaşlarda Nyx Kaş Farı
-Rimel Maybelline Falsies Volume
-Allık Nyx HD Studio 06 Terra Cotta
-Ruj Avon Glazwear Strawberry

Bakalım makyajım nasıl olmuş?

Bu defa fotoğrafları telefonumla çektim, güzel fotoğrafları seçince fazla fotoğraf olmadı bu hafta :((




Bakalım arkadaşlarıma bu hafta hangi makyajlar çıkmış?

Yeni etkinlikte görüşmek üzere hoşçakalın :))

6 yorum:

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Yeşil kullanmaya cesaret edemeyen ben, sanırım deneyeceğim. Yine mükemmel mi olmuşsun ne? Kıskanacağım artık:(

selin syln dedi ki...

Harika bi gece makyaji tam benlik :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Yeşil farı yeşil göz hariç her göze çok yakıştırıyorum ben. Mutlaka denemelisin :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim Selinciğim :))

ece-gucel dedi ki...

Her zamanki gibi çok profosyonelsin :) Renkli göz makyajları çok yakışıyor

Merve Çelik dedi ki...

İşte bu makyaj beni benden alır .Bende demek istiyoruuuuuumm.