LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

5 Kasım 2013 Salı

Makyaj Etkinliği - Ünlü Kadın Makyajı

Merhabalar!
Tekrar etkinliğimizle beraberiz.
Bu hafta başlıktanda anlaşılacağı üzere bana 'Ünlü Kadın Makyajı ' çıktı.


En kararsız olduğum makyajlardan biriydi. Yaparkende çok zor karar verdim.
Bu defa bir süprizle videosunu da çektim!
Videonun sonuna doğru kameranın pili bitmiş ve ben bunu fark etmedim. Bu yüzden son kısım yok :((
Heyecandan malzemelerin fotoğrafını çekmeyi de unuttum :((
Gelelim ben hangi ünlünün makyajını yaptığıma;


Karadayı dizisinin yıldız karakteri Feride Şadoğlu , nam-ı diğer Bergüzar Korel!
Ben Bergüzar Korel'in dizide canlandırdığı karakterin makyajını yapmak istedim :))
Bakalım ben nasıl yorumlamışım bu karakteri?






Topuzumu da onun topuzuna benzetmeye çalıştım :))

Cildimde Mac Studio Fix Fondoten
Concealer Mac Pro Long Wear
Farlar Nyx Far Paletimden
Allık Nyx Paletten
Kalem Avon Gel Eyeliner Göz Kalemi
Mascara Maybelline Falsies Volume
Ruj Rimmel Kate 19 üzerine Apocalipso 201

Videosunu izlemek isterseniz buyrun :))



Sonuç benim hoşuma gitti umarım sizde beğenmişsinizdir :))
Arkadaşlarım hangi makyajları yapmış bakalım?
Selin bu hafta yapamadı malesef :((

3 yorum:

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Sana hiç çok ama çok ama çoook güzel bir yüzün olduğunu söyleyen oldu mu(söylendi tabii benim ki de soru:p) O kadar güzel bir yüzün var ki her yaptığın mı bu kadar yakışır. Bergüzar'dan daha güzel olmuşsun ama bu da bir gerçek!

Makyaj Aşktır dedi ki...

Canım çok çok teşekkür ederim :))

ece-gucel dedi ki...

Gercekten ondan daha guzelsin :)