LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

18 Ekim 2013 Cuma

Watsons ve Gratis Alışverişim :))

Alışveriş yapınca mutlu olmayan var mı?
Cevabınızı duyar gibiyim :))
Bu alışveriş indirimliyse tadından yenmez.
Watsons ve Gratis bu bayramda da yüzümüzü güldürdü. Bazı arkadaşlar indirimi beğenmediğini söylese de benim için gayet iyi bir indirimdi.
Bu defa indirimi görüp kendimi kaybetmedim.
Sadece ihtiyacım olan ürünleri aldım.
Bu yüzden kendimi tebrik ediyorum :))
Bakalım neler almışım?
Watsons'dan;
-Neutrogena Daily Scrub : Bir süredir peelinge ihtiyacım vardı. Neutrogena ürünlerinden genelde memnun olduğum için bu peelingi denemekde fayda var diye düşündüm. Fiyatı indirimli 6.95tl
-Loreal Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici : Elimdeki göz makyaj temizleyicim bitmek üzereydi. Yenilenen Loreal ürünleri kullananları genelde memnun etti. Denemek istediğim için aldım. Fiyatı indirimli 7.95tl
-Loreal Üç Etkili Nemlendirici : Dörtdörtlük blogda Biotherm Aqua Source' a çok benzediğini okumuştum. Daha önce Biotherm kullanıp memnun kalmıştım. Hazır indirim varken aldım. Fiyatı indirimli 9.95tl
-Maybelline Falsies Volume Express Maskara : Hali hazırda kullanmakta olduğum ve çok memnun olduğum maskaramı stoklamak amaçlı aldım. Fiyatı indirimli 9.99tl



Gratis'den;
-The Balm Nude Tude Palet : Uzun zamandır gözüm olan bir paletti. İndirim oldukça Balm'ın gözüme kestirdiğim ürünlerini alıyorum. Renklere bayıldım. İlk fırsatta bu paletle bir makyaj gelecek. Fiyatı indirimli 30tl.
-Schwarzkopf Taft Saç Spreyi : Elimdeki Taft spreyim bittiği ve Taft'ı çok beğendiğim için indirimde görünce hemen aldım. Fiyatı 11tl olarak hatırlıyorum ama indirimli hali mi onu hatırlamıyorum :((

Bu indirimde benim payıma düşenler bunlar oldu. Hiç ihtiyacım olmadığı halde sadece meraktan alıp pişman olduğum ürünlerin sayısı o kadar çok ki. Bu indirimde sadece ihtiyacım olanları aldığım için hem ben hem de cüzdanım çok mutluyuz.

Sevgiler... 

Hiç yorum yok: