LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

19 Ekim 2013 Cumartesi

Victoria's Secret Hydrating Body Lotion

Doğruyu söylemek gerekirse çok fazla body lotion kullanma alışkanlığım yoktur.


Banyo sonrası kullanılan ürünlere çok fazla vakit ayıramıyorum. Ben banyo da kullanılan pratik ürünlerden yanayım. Bu body lotionu çok sevdiğim bir arkadaşım hediye etti. İyi ki de etmiş. O kadar güzel bir kokusu var ki her zaman body lotion sürmeye üşenen ben, sırf bu güzel koku için kremleniyorum.
Aslında vucudum oldukça kurudur ve iyi bir nemlendiriciye ihtiyaç duyar. 
Üşengeçlik başa bela :))
Victoria's Secret iç çamaşırlarındaki kaliteyi kozmetiklerine de yansıtmış bir marka.
Ben renkli kozmetiklerini kullanmış değilim ama kullanan arkadaşlarım var çok memnunlar.
Bu nemlendiricinin kokusu haricinde cildimde bıraktığı ışıltı da benim çok hoşuma gitti. Böyle simli gibi pırıl pırıl değil çok hoş bir ışıltısı var.
Bir kaç çeşidi daha olduğunu biliyorum. Bendeki Brazilian Orchid&Kiwi.
Kokusu da, ışıltısı da, nemlendirmesi de harika olan bir nemlendiriciye ihtiyacınız varsa Victoria's Secret'a uğramanızı tavsiye ederim.
Fiyatı hakkında çok emin değilim ama 30tl civarı olması lazım.
Sevgiler...

Hiç yorum yok: