LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

2 Ekim 2013 Çarşamba

Oriflame Perfecting Face Primer


Selam güzel bayanlar,
Bugün bir kaç aydır kullandığım makyaj bazından söz etmek istiyorum.
Oriflame' den aldığım bu bazın 'perfecting' diye yazdığına aldanmayın. O kadar da perfect bir baz değil.
En başta şunu söylemeliyim ki yağlı cildi olanlar bu bazdan kesinlikle uzak durmalı. Çünkü oldukça glow bitişli bir baz.
Gözenekleri kapatma, parlamayı önleme gibi özellikleri yok.
Tek artısı gün boyu makyajınızı sabit tutması ve fondoten dağılımına oldukça yardımcı olması.
Oriflame çok pahalı olmadığı için denemeye değer diyerek almıştım.
Açıkcası vazgeçilmezim değil. Aklıma geldikçe kullanıyorum.




4 yorum:

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aydinlaticili bir baz sanırım. Cildim çok kuru oldugu icin aydinlaticili olmasi benim icin bir arti, sans verilerbilir. Gule gule kullan canim :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Aydınlıktan ziyade parlaklık veriyor. Cildin kuruysa matdır ve eminim senin işine yarayacaktır.

karamella dedi ki...

Bu urun ayni zamanda goz bazi olarakta kullanilabilir mi

Makyaj Aşktır dedi ki...

Yüz için olan ürünleri göz çevremize sürmek zararlı olabilir. Tavsiye etmem :)