LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

21 Ekim 2013 Pazartesi

Nivea Duşta Vücut Kremi


Bir önce ki postum da vücut ürünleri kullanmakta ne kadar tembel olduğumdan uzun uzun bahsetmiştim. Tekrar kafa şişirmeye gerek yok :))
Ben son bir kaç aya kadar duşta bebek yağı kullanıyordum Verdiği nemden ve yumuşaklıktan da oldukça memnundum. Nivea bu ürünü çıkarınca o kadar çok blogda yazılıp çizildi ki denememek haksızlık olurdu.
Benim nem ihtiyacıma bu ürün tam anlamıyla karşılık veremedi.
Sürüp çıktığınız anda ki yumuşaklık iyi ama kalıcı değil. Ertesi gün yine kuru bir ciltle uyanıyorsunuz. Bebek yağları 2-3 gün idare ediyor.
Sürdükten sonra duruladığınız su çok ılık ise yapış yapış bir his kalıyor bu beni biraz rahatsız etti. Suyun ısısı yükseldikçe arınıyor ama zaten sıcak su cildi kurutan birşey. Böyle de bir tezatlık var yani???
Ben yarısına kadar kullandım. Bitirdikten sonra bebek yağıma geri dönmeyi düşünüyorum.
Sevgiler...

1 yorum:

Tutumlu Pudriyer dedi ki...

Bee Beauty'nin body butterlarını tavsiye ederim onların nemi de ertesi güne kalıyor.