LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

7 Ekim 2013 Pazartesi

Maybelline Affitone Concealer

Benim kapatıcı merakım bitmeyecek sanırım.
Rimmel markasının çok severek kullandığım Match Perfection kapatıcısı bitince değişik bir marka denemek istedim. Watsons da gezerken dikkatimi çeken bu kapatıcıyı aldım.
Aldım fakat çok da bayılmadım. Rimmel'den sonra çok vasat geldi bana.
Aydınlık görünüm vermiyor. Kapatıcılığı da ortanın altında.
Bir de benim aldığım renk bana biraz koyu geldi. Bir ton açığı daha iyi durabilirdi.
Sünger aplikatörle uygulanıyor. Biraz sıvı bir yapısı var. Kontrollü kullanmak gerek.
Fiyatı 12tl gibi birşey hatırlıyorum.
Göz altları sorunlu olmayan, hafif kapatıcı özelliği ürün arayanlar deneyebilir.
Sevgiler... 




3 yorum:

sedef coşkun dedi ki...

güle güle kullan bloğunu takipteyim bende beklerim
http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/10/avon-rujlarim-ve-swatchlari.html

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim Sedefcim :))

Adsız dedi ki...

Catrice ve artdeco markalarin concealerini tavsiye ederim. Severek yillardir kullaniyorum bayada uyhun fiyatlari. Tabii trde varsa bu marka