LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

15 Ekim 2013 Salı

Makyaj Etkinliği - Retro Makyajı

Mutlu Bayramlarrrrrrr!!!!
Şansa bakın, üçüncü etkinlik günümüz bayrama denk geldi :))
Bu etkinlik günlerini nasıl heyecanla bekliyorum anlatamam.
Kim hangi makyajı yapacak acaba diye meraklanmak çok güzel :))
Öncelikle başta Ezgi'den olmak üzere hepinizden çok çok özür diliyorum.
Çünkü etkinlik makyajımı son güne bıraktım ve gün boyu karşıma bir sürü aksilik çıktı. (İki çocuk annesi olmanın getirileri )
Bu yüzden daha önce yapıp kaydettiğim makyajımı sizlerle paylaşmak zorundayım.
Hiç içime sinmese de post yazmamış olmaktan iyidir diye düşünüyorum.
Söz veriyorum bir daha ki etkinlik buluşmamızda herşey çok farklı olacak :))
Kullandığım malzemeler;
-Maybelline 24 Saat Kalıcı Fondoten
-Maybelline Affitone Concealer
-Nyx Kaş Farı
-Inglot Terracotta
-Maybelline Gel Eyeliner
-The Balm Shady Lady Far Paleti 
-Nyx Jumbo Pencil Milk
-Revlon Takma Kirpik
-Lancome Ruj


Retro yorumlanan makyajlarda hem gözlerle hem de dudaklarla dikkat çekmelisiniz. 
Gözlerimde çok ağır makyaj yok ama takma kirpikler, kalın çekilmiş eyeliner ve göz içine çekilen beyaz kalem gözlere dikkat çekmeye yetiyor. Dudaklarda ise her dönemin en geçerli rengi kırmızı ile istenen etki yakalanıyor.
Eğer makyajımı bugün yapmış olsaydım yine aynı makyajı yapardım buna emin olabilirsiniz.
Şu an bu postu kendi bilgisayarımda hazırlamıyorum.
Bu yüzden postum çok içime sinmedi ama umarım sizler beğenirsiniz.
Gerçekten başıma gelenleri anlatsam, bu postu bile hazırlamasaydın derdiniz :((

8 yorum:

selin syln dedi ki...

Hazirlaman yeter tatlim harika olms tam senlik bi makyaj bu eline saglik:)

Makyaja Yeni Başlayan Kız dedi ki...

Bence de hazırlanmam yeter! Hiç öyle düşünme, zaten retro makyajı da yapacaktık, aradan çıkmış oldu işte :) Burada amacımız tek düzelikten çıkmak, ben de sana bu makyajı çok yakıştırdım cidden normalde de kullanıyor musun?

Hayattan Payetler dedi ki...

Gözlerde kaşlarda çok güzel bayıldım ;)

burgundy dedi ki...

Vuhuu cok guzel:)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim Selincim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim Ezgiciğim. Size mahçup olma endişesi beni yedi bitirdi :(( Beğenmene çok sevindim. Kirpiği her zaman değil ama bu makyajı sık sık kullanırım.

Makyaj Aşktır dedi ki...

Güzel bakan güzel görür :)) Teşekkür ederim.

Makyaj Aşktır dedi ki...

Beğenmene sevindim teşekkürler :))