LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

25 Ekim 2013 Cuma

Makyaj Etkinliği - Porselen Makyaj

Selam güzel bayanlar!
Günler birbirini kovaladı ve yeni etkinlik günümüze geldik:))
Bu defa bana ''Porselen Makyaj'' çıktı!



Çekilişi yapıp bana 'Porselen makyaj' çıkınca ne zamandır aklımda olan Mac Lesson uygulamasına katılmaya karar verip gittim Mac'e :))
Mua Oya' ya etkinliğimizi anlattım ve başladık.
Kullandığımız malzemelere bakalım.


Sonucu ben çok beğendim fakat tam anlamıyla porselen makyaj kurallarına uyulmadı.
Sonuca porselen değil de porselen gibi demek daha doğru olur.
Çünkü porselen makyaj uygulamasında bu makyaj için özel malzemeler kullanılır.
Özellikle taş pudra 'Porselen Makyaj'ın olmazsa olmazıdır.
Farlar ve pudra ıslatılarak uygulanır. Kontor ve highlighter kuvvetli olur.
Örneğin bu makyajdaki gibi
ya da bu

Benim makyajım ise bu şekilde oldu



Bu da gün ışığındaki hali

Gözlerimde çok iddialı bir renk kullanmamayı ben istedim. Sonuçta oradan çıkınca çok dikkat çekeceğim bir makyajla olmamalıydım. Gözlerde altın ve bakır tonları kullandık.
Yanaklarda krem allık kullandık.
Rujum daha canlıydı ama biraz silinmişti o yüzden böyle çıkmış.
Porselen gibi pürüzsüz bir görüntü elde ettik (gözenek doldurucu baz çok başarılıydı) ama gerçek porselen makyaj ne yazık ki bu değil.
Mac deneyimi ile ilgili daha sonra ayrıntılı ve bol fotoğraflı bir post hazırlayacağım.
Umarım beğenmişsinizdir.
Şimdide arkadaşlarımın makyajlarına bakalım, acaba onlar bu hafta neler yapmış?
Sevgiler...

5 yorum:

Makyaja Yeni Başlayan Kız dedi ki...

Çok güzel olmuş yahu! Sana da çok yakışmış gerçekten. Ben de bir MAC yapmak istiyorum ama bakalım ne zaman olacak:) Bence bunu günlük hayatında da kullanmalısın! Ayrıca detaylı bir post istiyorum bununla ilgili:**

selin syln dedi ki...

Mukemmel:) cildin cidden porselen gibi duruyo bayildm:)

ece-gucel dedi ki...

Tabiki fotoğraftakilerden çok daha güzel olmuşsun :) çok yakışmış

burgundy dedi ki...

senin makyajın çok çok daha güzel :)

Merve Çelik dedi ki...

Porselen gibi olmuş.Doğallığına bayıldım.Harikasın!