LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

5 Ekim 2013 Cumartesi

Makyaj Etkinliği - Kendi Makyajım

Selamlar!
Sayılı gün çabuk geçermiş, gerçekten de öyle oldu. makyaj etkinliğimizin ikinci makyajına sıra geldiii.
Random.org ile kuramı çektim ve bu hafta bana kendi makyajım çıktı.



Kendi makyajım nereye gittiğime ve ne giydiğime göre değişiyor.
Çoğunlukla heryere ve her kıyafete uyum gösteren makyajımı paylaşmaya karar verdim.
Öncelikle kullandığım malzemelere bakalım.

-Oriflame Yüz Bazı
-Essence I Love Stage Far Bazı
-Maybelline 24saat Kalıcı fondoten
-Maybelline Affitone Concealer
-Oriflame Transparan Pudra (sadece göz altına)
-Nyx Kaş Farı
-Kryolan Dual Finish Pudra
-İnglot Terracotta
-Avon Gel Eyeliner Göz Kalemi
-Oriflame Ten Rengi Göz Kalemi (göz içine)
-Maybelline Maskara
-İnglot Dudak Kalemi No:56
-Essence XXXL Lip Gloss No:15
-Nyx Far Paletimden iki adet far

Şimdi bakalım makyajıma nasıl olmuş :))


Lens kullandığım zamanlar gözlerimde renkli far çok kullanmıyorum.
Gözler renkli olunca sadece dudakları renklendirmek yetiyor bence.
Ben bu makyajla her yere gidebilirim.
Saç ve kıyafet değiştikçe her ortama uyum gösterecek bir makyaj olduğunu düşünüyorum.
Avon' nun Gel Kalemi  çok başarılı.
Bu makyajımda onu gelişigüzel çekip sert bir fırçayla dağıtıp yumuşattım.
Göz içine kullandığım Oriflame ten rengi kalem de üzerine düşen görevi hakkıyla yerine getiriyor. Verdiği aydınlık görünümü ben çok seviyorum.
Crease bölgesine uyguladığım hafif gölge, hem göz şeklimi belirginleştiriyor hem de bakışlarıma derinlik katıyor.
Kış aylarında bronzer benim için allık görevini üstleniyor.
Essence' nin XXXL lip glosunuda uzun süredir seve seve kullanıyorum.

Diğer blogger arkadaşlarımın hangi makyajı yaptığına bakmayı unutmayın.
Ezgi' nin blogu için buraya
Selin' in blogu için buraya
Ece' nin blogu için buraya
Merve' nin blogu için buraya
Ceylan' nın blogu için buraya 
tıklamanız yeterli.
Bende meraktayım bakalım kime hangi makyaj çıkmış :))
Ayın 15'inde yeni bir makyajla burada olacağım.
Hoşçakalın...

8 yorum:

selin syln dedi ki...

canım cok sade ve hoş bi makyaj tam günlük doğal güzelliğini ortaya cıkarms:)

Merve Çelik dedi ki...

Canım günlük makyajını çok sevdim :)
Lesnının rengini sorrabilir miyim sakıncası yoksa ??

ece-gucel dedi ki...

Çok doğsl olmuş yüzünün güzelliği daha da ortaya çıkmış eline sağlık :)

Makyaja Yeni Başlayan Kız dedi ki...

Normal kendi makyajın ve kendine yakıştırman çok güzel olmuş. Kendin çok güzelsin zaten, ne yapsan yakışır ki :=)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim Selincim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Güzel yorumun için teşekkür ederim Mervecim :)) Lenslerim Solotica Quartzo.

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkürler Ececiğim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Beni şımartıyorsun kuzum :))