LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

28 Ekim 2013 Pazartesi

Mac ve Benefit Alışverişim

Merhabalar!
Uzun zamandır yapmak istediğim alışverişimi nihayet yapabildim.
Öncelikle Mac alışverişime bakalım;


Mac' in fondotenleri uzun zamandır aklımdaydı. Fakat Studio Fix ile Prolongwear arasında kalıyordum.
Uygulayarak alınca Studio Fix' in daha uygun olduğuna karar verdim. Prolongwear Studio Fix' e göre daha kalın yapılı olduğu ve çok hızlı sabitlendiği için tercih etmedim.
Studio Fix' in kapatıcılığı, yumuşaklığı ve bitişi çok hoşuma gitti.
Ben makyaj yapmaya da gittim için üç rengini aldım karıştırarak istediğim renkleri elde edeceğim.


Benim cilt rengim NC41. Daha açık ve daha koyusunu alarak karışım yapmaya uygun renkler elde ettim. Aklımda bir iki ton daha var ilk fırsatta onları da alacağım.
Concealerda ise Prolongwear tercih ettim.
Ciltte orta örtücülük işimi görse de göz altında yoğun örtücülük tercihim.
Çok çok başarılı bir concealer.
Studio Fix fondotenler 76tl, Prolongwear concealer 55tl.

Benefit alışverişimde ise ne zamandır gözümün olduğu kofrelerden yana kullandım tercihimi.
Seçerken çok çok zorlandım. Lakin denemek istediğim bir sürü Benefit ürünü var. İlk fırsatta diğerlerinden de alacağım. Ben tercihimi bu şirin mi şirin kofreden yana kullandım.




119tl

Denemk istediğim ürünlerin böyle küçük boylarını deneyip beğendiklerimin tam boyunu almak gayet mantıklı geliyor bana.

6 yorum:

Makyaja Yeni Başlayan Kız dedi ki...

Güpgüzel günlerde kullan canım :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkürler tatlım ♥

Makyaj Aşktır dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
undenied dedi ki...

Çok hoş görünüyorlar.Güzel günlerde kullanın:)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

Cok guzeller...denemelerini bekliyorum. Smashbox türkiyede yokmu? Mac ve benefit seviyesinde bir marka..