LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

12 Ekim 2013 Cumartesi

Kryolan Dual Finish Powder

Sonunda hayatımın pudrasını buldum!




Kryolan markası kalitesi ve mükemmel sonuç veren ürünleriyle herkesin gönlüne taht kurmuş bir marka.
Fiyat bakımından high end sayılabilecek bir marka olduğu için pek çoğumuz uzak duruyor olabilir.
Aslında ucuz beş tane ürün alıp bir kenara atmak yerine bir tane high end alıp, bitirene kadar kullanmak çok daha mantıklı.
Ben genelde bir tane ürün alır , memnunsam bitirene kadar kullanır, bitirince yeni bir tane alırdım. 'Alırdım' diyorum çünkü blog yazmaya başladığımdan beri bu alışkanlığım değişti. Sizlere her fiyattan farklı ürünler tanıtmak amacında olduğum için biri bitmeden yenisini alıyorum.
Ama artık yeni bir pudra almak yok!
Kryolan Dual Finish Pudramdan o kadar çok memnun kaldım ki bir daha yeni bir pudra kullanmayı pek düşünmüyorum :)
Ambalajı gümüş rengi, oldukça gösterişli ve sağlam bir ambalaj.
Ürün hem ıslak, hem de kuru kullanılıyor. Bu kullanıma uygun sünger de içinde var.
İster kuru ister ıslak kullanın sonuç mükemmel örtücülükte.
Gün boyu tazeleme gereği duymuyorum. Ben çoğunlukla kuru olarak pudra fırçasıyla kullanıyorum.
Ben bu pudrayı 'Ayın Kryolan Kızı Siz Olun' yarışmasında kazandım.
Fiyatı 124tl. Kryolan Shoplardan alabilirsiniz.
Sevgiler...

2 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

kryolan ürünleri çok güzeldir,bu ürününde çok güzel olduğunu tahmin ediyorum güle güle kullan:)

Yeliz Yılmaz dedi ki...

Merhaba ben bu ürünü yeni aldım ama yoğun geldi 1 defa denedim sadece faturası duruyor ankara tunalıdan 160 tl ye alındı satmak istiyorum daha uygun fiyata tabi almayı düşünür müsünüz