LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

4 Ekim 2013 Cuma

Essence I Love Stage Eyeshadow Base


Merhabalar;
Uygun fiyatlı ama iş gören bir göz makyajı bazı arayan var mı?
Buyrun size bütün beklentilerinizi karşılayacak baz :)


Tam bir naturel ten renginde. Far kullanmadığınız zaman bile sırf göz kapağı renginizi eşitlemek için ideal.
Süngerli aplikatörüyle kullanımı oldukça pratik. İstediğiniz kadar ürün uygulama imkanı veriyor.


Mat ve kremsi bir yapısı var. Dağılımı oldukça kolay.

Essence markasının ürünlerini genelde beğenmem ama bu ürün beni şaşırttı.
Ben bu bazı çok sevdim. Uygun fiyatıyla ve performansıyla her zaman makyaj çantamda bulunacak bir ürün.
Gratislerden 8,5tl ödeyerek edinebilirsiniz.

5 yorum:

selin syln dedi ki...

Cogu kisi kotu dedi bu baza ama sen iyi dediysen iyidir kesin denicem:)

Tutumlu Pudriyer dedi ki...

Buna ben de bayılıyorum. Çok da bereketli bir ürün.

Makyaj Aşktır dedi ki...

Selincim Essence baz konusunda beni de şaşırttı ama gayet başarılı. Ama şunu bil ki ben fiyat ve performans olarak değerlendiriyorum.

Makyaj Aşktır dedi ki...

sevgili @tutumlu pudriyer kesinlikle çok bereketli. azıcık ürün çok iş görüyor :))

Buralı Olmayan dedi ki...

Gerçekten de çok bereketli bir ürün.Birçok kişinin aksine ben de beğenen gruptanım.Güle güle kullanın :)