LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

11 Ekim 2013 Cuma

Ecotools Air Brush Concealer Fırçası

Selam canlar,
Sevgili Görkem 'in blogunda görüp aldığım fırçamı anlatmak istiyorum.
Bu fırça concealerınızı uygulamak için çok başarılı bir fırça.
Kılları yumuşacık ve göz altına uygulama yapmak için çok ergonomik.
Bu benim ilk Ecotools fırçam ve en sevdiğim fırçam oldu diyebilirim.
Kıl dökme sorunu yok.
Uyguladığınız ürünü içine çekmiyor.
Temizlemesi de oldukça kolay.
Çok likit kapatıcılarda çok da başarılı bulmadım.
Ama ben zaten çok likit kapatıcı kullanmadığım için bu bana sorun oluşturmuyor.
Ben Watsons indiriminden almıştım.
Fiyatı 10tl olarak hatırlıyorum.

1 yorum:

sevgininmakyajdefteri.blogspot.com dedi ki...

Ecotoolslar benim aldıgım ilk makyaj fırçaları yeni bir set almama ragmen hala ecotools fırçaları kullanıyorum fırçalarla makyaj yapmaya başlayacak herkese tavsiye ederim