LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

25 Eylül 2013 Çarşamba

Makyaj Etkinliği - 80'ler Makyajı




Selamlar
Çok güzel bir etkinlikle karşınızdayım. Sevgili Makyaja Yeni Başlayan Kız 'ın davetiyle etkinliğe katıldım.
Bu ilk etkinliğim ve etkinlik için ilk postum. Bu yüzden ayrı bir heyecan içindeyim. Sizlere Ezgi , Merve , Ece ,Selin ,Ceylan ve ben her ayın 5-15 ve 25'inde bu listede gördüğünüz makyajlardan random.org ile seçerek uygulamasını sizlerle paylaşacağız
Bakalım ne sonuçlar çıkacak çok merak ediyorum.
Sizlerde bizimle bu etkinliği paylaşmak isterseniz arkadaşlarımı da izlemeye almanızı tavsiye ederim..
Bakalım benim ilk etkinlik makyajım neymiş???





Random.org ile belirlediğim sonuca göre bana bu hafta 80'ler Makyajı çıktı.
80ler makyaj konusunda oldukça renkli ve abartılı kombinlerin kullanıldığı bir dönem. 90lara kadar bu abartı hem makyajda, hem giyimde, hemde saçta oldukça göze batar dikkat çeker nitelikteydi.
Dönemin en dikkat çekici detaylarına bakacak olursak;
-Saçlar oldukça kabarık (hatta permalı)
-Saç önünde dolma kıvrımı çok revaçta
-Tende çok kapatıcı ürünler yerine ince kapatıcılıkta ürünler
-Gözlerde renkli farlar 
-Yanaklar gözlere inat daha renkli
-Rujlar simli fosforlu pembe tonları
-Kaşlar kalın
-Göz içine siyah kalem olmazsa olmaz
-Giyimde vatkalı kazaklar
-Şalvar kesim kot pantolonlar
-Pantolon içine kazak sokup kemer takmak 
pek moda.

Şimdi bakalım ben neler kullanmışım 80'ler makyajımı yaparken,

-Rimmel London Concealer
-Krayolan Dual Finish Pudra
-Lancome Tekli Far No:351
-Nyx Kaş Farı
-Loreal Volume Million Lashers Maskara
-Nyx Paletten pembe Allık
-Siyah Göz Kalemi
-Sihirli Ruj

Makyajıma bakacak olursak;
İste size pembe gölgeli mavi farım, pembe yanaklarım ve pembe dudaklarım :))
Dolma saçımıda unutmak olmaz :))


Umarım beğenmişsinizdir. Ben makyajımı yaparken , fotoğraflarımı çekerken ve bu postu sizlere hazırlarken çok eğlendim.
Diğer arkadaşlarımın makyajlarına da bakmayı unutmayın :))

8 yorum:

Makyaja Yeni Başlayan Kız dedi ki...

Çok beğendim, çok güzel olmuş. Nasıl heyecanla bekledim anlatamam. :)))

selin syln dedi ki...

Ayni makyaj cikmis bize cok gzl olms :):)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Sen mi ben mi sorma valla :)) Ne güzel bir heyecan kattın hayatımıza Ezgicim :))

ece-gucel dedi ki...

Çok sevdim bunu abartıdan uzak ve kullanılabilir olmuş :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Evet canım aynı çıkmış :)) bende seninkini çok beğendim ellerine sağlık :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim canım :))

Merve Çelik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Merve Çelik dedi ki...

Ahh canım kazara Selin'e diye sana yorum yaptım kusura bakma öncelikle .
Ben 80'ler 90'lar o donemleri pek bilmiyorum ama öğrenicem artık etkinli sayesinde.Senin makyajında hem gündüz hem gece kullanılabilir bence .Yakışmışda sana .Emeğine sağlık.Diğer makyajını bekliyoruz artık :)