LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

4 Eylül 2013 Çarşamba

Günün Makyajı

Selamlar güzel bayanlar,
Tembel blogger döndü :))
Günlerim biraz yoğun o yüzden uzun zamandır post giremiyorum. Sanırım okullar açılana kadar da böyle sürecek.
Ama facebook sayfamda günlük güzellik notları paylaşımlarım devam ediyor. Sayfamı takibe almadıysanız almanızı tavsiye ederim :))
Günün makyajında uzun zamandır denemek istediğim bir makyajı denedim.
Çift renkli eyeliner. Ben iki rengi de eyeliner ile yaptım ama siz göz kalemiylede aynısını yapabilirsiniz.
Mavi olan Oriflame'nin 'Click İt' mavi eyelinerı.
Siyah olan ise 'Maybelline Jel Eyeliner'.
Ben sevdim umarım sizde beğenmişsinizdir.
Yakında tekrar görüşmek üzere hoşçakalın...
(gözümün üstüne gelen saç telim için sorry)

5 yorum:

Eda Özer dedi ki...

çok güzel olmuş ben çok çok beğendim eline sağlık canım :)

mervelil dedi ki...

Mükemmel olmuş maşşallahhh:)
Bana da beklerim canım...

selin syln dedi ki...

Bayildim eyelinerin rengine cok gzl olms eline saglik:)

selin syln dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

siyah eyeliner üstüne mavi çok hoş durmuş bayıldım